Wydatki reklamowe telekomów - Orange mniej, T-Mobile więcej
W pierwszych czterech miesiącach roku, z operatorów telekomunikacyjnych najwięcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) wydał Orange.

W pierwszych czterech miesiącach roku, z operatorów telekomunikacyjnych najwięcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) wydał Orange - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl.
W zestawieniu TOP10 największych reklamodawców jest jeszcze T-Mobile, ale nie pojawiło się P4 (Play). Tak jak już wcześniej bywało, w zestawieniu nie znalazły się także wydatki Grupy Cyfrowego Polsatu.
Z uwzględnionych operatorów najwięcej wydał Orange, ale w porównaniu do zeszłego roku jego wydatki spadły o 27,5%. Swoje nakłady zwiększył za to T-Mobile - o 9,4%
Operator | I-IV 2016 | I-IV 2017 | Zmiana |
Orange | 185,32 mln zł | 134,38 mln zł | -27,5% |
T-Mobile | 119,90 mln zł | 131,17 mln zł | 9,4% |
Razem | 305,22 mln zł | 265,54 mln zł | -13% |