Wiadomości
Światowy rynek tabletów w 2014 roku wg Strategy Analytics
W 2014 roku na rynek trafiło 242,5 mln tabletów, o 7% więcej niż w 2013 roku. Nadal dominującym systemem pozostaje Android.
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

W 2014 roku na rynek trafiło 242,5 mln tabletów, o 7% więcej niż w 2013 roku. Nadal dominującym systemem pozostaje Android.
Pomimo faktu, że Apple i Samsung wspólnie posiadają największą część rynku, odpowiednio 26,17% i 17,1%, to najwięcej sprzedawanych jest tabletów w białych pudełkach, czyli produktów bez własnej marki, która następnie jest pakowana w opakowania firm takich jak GoClever lub Manta.
Dalsza część tekstu pod wideo
Producent | Sprzedaż (mln szt.) w 2014 roku | Udział w rynku w 2014 roku | Sprzedaż (mln szt.) w 2014 roku | Udział w rynku w 2014 roku | Wzrost rok do roku |
White Box | 70,4 | 29% | 55,2 | 24,3% | 27% |
Apple | 63,4 | 26,1% | 74,2 | 32,6% | -15% |
Samsung | 41,4 | 17,1% | 41,7 | 18,3% | -1% |
Lenovo | 11,5 | 4,7% | 8,1 | 3,6% | 41% |
Asus | 11 | 4,5% | 12,1 | 5,3% | -9% |
Amazon | 7,5 | 3,1% | 9,6 | 4,2% | -22% |
Inni | 37,5 | 15,5% | 26,6 | 11,7% | 41% |
Suma | 242,5 | 100% | 227,5 | 100% | 7% |
Pokaż więcej