Rynek strumieniowanej muzyki rośnie jak na drożdżach. Na jego czele nadal znajduje się Spotify, który ma już ponad jedną trzecią rynku.
Są branże, dla których koronawirus to złote czasy, o jednej z nich - aplikacjach ułatwiających komunikację podczas pracy zdalnej - już pisaliśmy. Inna to aplikacje strumieniujące muzykę. Analitycy agencji Counterpoint uważają, że dzięki epidemii rynek ten wzrośnie aż o 25%. A jak wygląda sytuacja wśród największych graczy? Na czele znajduje się Spotify z 35% udziałów w rynku. Wyraźnie w tyle jest reszta peletonu. Drugi Apple Music ma bowiem 19%, a na trzecim stopniu podium jest Amazon Music z 15%.
Na czwartej pozycji uplasował się chiński Tencent Music z 11%, natomiast zaledwie 6% ma YouTube Music. Pozostałe 14% należy do innych rynkowych graczy. Sam tort do podziału na koniec 2020 ma liczyć 450 milionów użytkowników. Oczywiście mówimy tutaj o tych płacących.
Zobacz Nowe, lepsze szaty Spotify. Na takie zmiany czekaliśmy
Zobacz BLIK w Spotify, Uberze, Booking.com, eBayu i Linkedinie? To możliwe dzięki Adyen
Źródło tekstu: counterpoint, wł
Już nie wiedzą jak ten syfilis reklamować. A potem ludzie to badziewie kupują i zdziwienie, że się t ...
Hehe spokojnie, nie przepaliło mi jeszcze bezpieczników i dlatego właśnie w pierwszej kolejności zle ...
No i co to znaczy taniej? Ja płacę dużo ale i tak mam taniej :) Punkt widzenia zawsze zależy od punk ...
Nie zawsze jest drożej. Są małe wyjątki gdy w abo jest taniej. Wszystko zależy od tego jakich usług ...
Yokai - dzięki