Rosną wydatki reklamowe telekomów
W pierwszych siedmiu miesiącach roku, trzech operatorów wydało o niecałe 2% więcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl.

W pierwszych siedmiu miesiącach roku, trzech operatorów wydało o niecałe 2% więcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl.
W sumie operatorzy (Orange, T-Mobile oraz P4) wydali 745,874 mln zł, ale są to dane cennikowe, nie uwzględniające rabatów. W zestawieniu nie znalazły się wydatki Grupy Cyfrowego Polsatu.
Z uwzględnionych operatorów najwięcej wydał Orange, ale to T-Mobile najbardziej zwiększył swoje nakłady. Orange i P4 zmniejszyły swoje nakłady na reklamę jako jedyne z czołówki największych 10 reklamodawców.
Operator | I-VII 2015 | I-VII 2016 | Zmiana |
Orange | 346,87 mln zł | 313,86 mln zł | -9,5% |
T-Mobile | 172,90 mln zł | 231,58 mln zł | 33,9% |
P4 | 226,10 mln zł | 214,01 mln zł | -5,3% |
Razem | 745,874 mln zł | 759,407 mln zł | 1,81% |