DAJ CYNK

Orange Polska jedną z najskuteczniejszych społecznościowo firm na świecie

14.05.2014

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4911

Ważne 7

11

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów.

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów.

Ranking "najbardziej zaangażowanych społecznościowo" marek ("Socially Devoted Brands") realizuje Socialbakers, niezależna organizacja zajmująca się monitoringiem mediów społecznościowych. Według danych za I kwartał 2014 roku, Orange Polska uplasował się na 7. miejscu osiągając drugi najlepszy czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane na Facebooku (18 minut) oraz trzeci najwyższy wynik jeśli chodzi o "responsywność", który wyniósł 96,61%. O finalnej pozycji w rankingu decydowała liczba udzielonych odpowiedzi pomniejszona o liczbę pytań, na które firma nie odpowiedziała.

Kontaktujemy się z naszymi klientami nie tylko na markowych profilach na Facebooku, blogu Orange Polska czy Twitterze, ale niemal w każdym dostępnym miejscu internetu tj. na forach, zewnętrznych blogach i w komentarzach pod artykułami online. W 2013 roku zespół Orange Ekspertów tylko na Facebooku udzielił odpowiedzi na ok. 60 tysięcy pytań użytkowników. Prócz tego, stworzyliśmy specjalną aplikację na Facebooku "pomoc Orange", ułatwiającą klientom samodzielne rozwiązanie problemu, m.in. za pomocą wirtualnego doradcy, instruktażowych filmów wideo czy na forum pomocy technicznej - mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
28. Hose
0

2014-05-15 14:02:16

@24- Byłem przez 10lat w Plusie, tam przez ten czas złożyłem jedną reklamacje. W Playu reklamacji składałem sporo, w Orange to pierwsza od lutego. Nie wiem jak teraz jest w Plusie, ale z doświadczenia mam najlepsze zdanie o jakości tej sieci, szkoda że każą sobie tyle płacić.

Odpowiedz

2014-05-15 11:27:43

@25 W takim razie nie masz szczęścia tylko pecha. Jak widać jednak są klienci, którzy dostają coś za nic przez błąd Orange- co pokazuje post nr 26.

Odpowiedz

26. ~lubię_piersi
0

2014-05-15 11:17:35

@25 miałem raz klientkę której po powrocie na niższy abonament nie wskoczył pakiet promocyjny dla tego pakietu. Nic jej oczywiście nie powiedziałem bo rozmowy są nagrywane ale babka miała 3 czy 4 GB więcej na Freedom Pro za friko, a w tej archaicznej już usłudze to sporo. Ostatnio też miałem klienta który korzystał z OFN zupełnie za friko na pełnej prędkości i nie pobierało mu z pakietu, jakby miał szczęśliwe godziny 24h :P też tego nie zgłosiłem, niech się bawi i korzysta :)

Odpowiedz

25. ~
0

2014-05-15 09:21:24

@24 mi tam nigdy nie pomylili się na moją korzyść przez 3 lata współpracy. Na odwrót za to wiele razy. To co piszesz to jakaś ściema.

Odpowiedz

24. ~lubię_piersi
0

2014-05-15 09:16:38

@22 bo oni tę usługę oferują i mają do tego pełne prawo?@23 bo ciężko przy bazie ponad 14mln klientów ustrzec się od błędów w systemie? I nie, zdarzają się też błędy w systemie na korzyść klienta, wtedy to zostawiam w spokoju w ramach dobrej współpracy :)

Odpowiedz

23. Hose
0

2014-05-15 07:33:02

@18, owszem błędy się zdarzają, tylko dlaczego zawsze na niekorzyść klienta? Co więcej, SMS o cenach w UE też jest z lekka dziwny pol.wykonane 5,55PLN/min; pol.odebrane2,52PLN/min; SMS 1,82PLN. Całe szczęście że na fejsie są spoko... Ciekawe ilu ludzi zapłaci grzecznie żądaną kwotę gdyż nie sprawdzi że zostali oszukani?

Odpowiedz

22. ~
0

2014-05-15 06:53:31

Niech mi tutaj społecznościowo odpowiedzą dlaczego oferty Internetu stacjonarnego są tak nędzne i dlaczego wciąż nie zrezygnowali z haraczu za utrzymanie łącza?

Odpowiedz

21. ~Orange_To_Dziadostwo
0

2014-05-15 05:07:42

@18: to za kazdym razem trzeba sie kurczywie upominac u DOK Orange o zwrot i paluchami wskazywac im te owe bledy techniczne i inne nieprawidlowosci? To co, klienci nie maja nic innego do roboty tylko ciagla, codzienna kontrola oplat i bilingu?? To ze tak zapytam - to za co sie tej firmie placi rachunki? System Bilingowy jak i cala Obsluga Klienta w tej firmie to DNO. ODRADZAM ORANGE kazdemu!

Odpowiedz

20. ~
1

2014-05-15 00:09:28

@19 oszczędności Panie, oszczędności. Kto wie czy niedługo nie wyłączą też Plusa,

Odpowiedz

19. ~
0

2014-05-14 23:44:38

Potwietrdzam. Orange w Play w roamingu krajowym został zablokowany. Jest pierwszy TM i drugi Plus.

Odpowiedz

18. potter28
0

2014-05-14 22:05:54

@17, weź pod uwagę błąd systemu zdarza się, dostałeś zwrot niezasadny za błąd i za to nie zapłacisz. :)

Odpowiedz

17. Hose
0

2014-05-14 20:30:32

Poległem ostatnio sprawdzając "połączenia" na stronie orange po powrocie z weekendowego wypadu za granicę (UE). Jedno połączenie do kraju czas 1:38 za 11,09PLN do tego trzy połączenia na numer którego nie znam i nigdy nie wybierałem wykonane w ciągu jednej minuty czas trwania 0:00 a koszt 1,81PLN za każde. Zadzwoniłem do biura, Pani przeprosiła i dała rabat, zobaczymy przy nadchodzącej fakturze. Grunt że na fajsie są cool, co tam rachunki ;-) Patrzcie im na ręce.

Odpowiedz

16. mi80
0

2014-05-14 19:03:38

@11: na moje karcie już wycięli Orange :-(

Odpowiedz

15. ~@12
-1

2014-05-14 18:34:49

@12 - całkowicie się z Tobą zgadzam. Orange to jedna wielka olewka klientów. Np. do dziś w ofertach na kartę nie ma głosowych usług dodatkowych. Dno!

Odpowiedz

14. ~Adam M
-1

2014-05-14 18:04:51

Czytając takiego newsa zawsze sobie zadaje pytanie - ile za to zapłacili?

Odpowiedz