DAJ CYNK

Nowohoński: "listening and responding" przynosi efekty

28.07.2015

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3299

Ważne 3

4

Orange mocno poprawił w kwietniu ofertę głosową dla biznesu, szczególnie małego, co spowodowało wzrosty w segmencie po wcześniejszych spadkach. Bardzo dobrze poszło też w segmencie mobilnej transmisji - powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu operatora odpowiedzialny za finanse.

Orange mocno poprawił w kwietniu ofertę głosową dla biznesu, szczególnie małego, co spowodowało wzrosty w segmencie po wcześniejszych spadkach. Bardzo dobrze poszło też w segmencie mobilnej transmisji - powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu operatora odpowiedzialny za finanse.

Zobacz: Wyniki Orange po 2Q2015.

Rozwój sieci i obsługi klienta to klucz do dobrych wyników i najniższego churnu od wielu kwartałów. To wynik akcji "listening and responding" wdrożonej w kwietniu - powiedział Nowohoński.

5 mln klientów Orange korzysta ze smartfonów, o 20% więcej niż rok wcześniej. 85% sprzedawanych przez telekom telefonów to właśnie tego typu urządzenia. 30-35% klientów podpisujących nową lub przedłużających dotychczasową umowę wybiera ofertę bez telefonu.

Użytkownicy smartfonów w Orange zużywają średnio miesięcznie trochę poniżej 1 GB, a Neostrady około 30 GB. Nowohoński przewiduje, że ARPU w segmencie mobilnym będzie dalej spadało w II połroczu, szczególnie w części ofert dla biznesu.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
11. ~xxx
0

2015-07-30 00:10:17

taaa moge mu sprzedac ale chyba strefe za 20zl ;p

Odpowiedz

10. ~aaa
0

2015-07-29 09:52:16

to sprzedaj mu co innego, np IT dla Firm

Odpowiedz

9. ~xxx
0

2015-07-29 09:07:21

od miesiaca nie moge sprzedac klientowi soho samsunga S6 edge bo nie ma!!!!nie moge mu podlaczyc 2 vdsl bo brak 20m kabla"....Rozwój sieci i obsługi klienta to klucz do dobrych wyników...." i ten typ ma co opowiadac hahatakich przypadkow moge wymienic najmniej 8 z tego tygodnia tylko z mojego podworkate patafiany nic nie robia a tylko morde pokazuja usmiechnieta od ucha do uchanajlepiej niech wszyscy ida na urlop od czerwca do wrzesnia

Odpowiedz

8. ~ah ah ah
0

2015-07-29 08:45:50

@pabloki (jeśli to Ty) - To że ARPU jest niższe niz wcześniej wiem, artykuł załączony to potwierdza. MI chodzi co jest odzwierciedleniem ARPU a przełożeniu na rynek. Dlaczego Play niepodaje tragicznie szybko spadającego ARPU. Dlaczego nikt sie Tym nie interesuje. Jest kupa tematów zamiatanych pod dywan w roli głównej z Play. Dlatego pytam czy Pan Redaktor jest w stanie polemizować na ten temat otwarcie, na łamach portalu branżowego.

Odpowiedz

7. ~pabloki
0

2015-07-28 20:07:14

Odpowiedz

6. ~hahaha
2

2015-07-28 15:51:07

angielsko-niemiecko polska wersja słuchać i regować(odpowiadać), dla mnie ta firma to dalej zenuaaaaaa... firma postawiona na exelu. tabelka goni tabelke i wszystko oparte o statystyke.... idac z psem mam statystycznie trzy nogi, wiem ze wołają na niego 3 noga ale chyba nie o ten odłam odmieńców chodzi. Jak dla mnie niech im ARPU spada ! chociaż je podają nie tak jak play.... Witoldzie widzę ze autorem tekstu jesteś Ty. Czy mógłbym Cię prosić o wyjaśnienie komu jest potrzebna informacja ARPU i APU, dlaczego jedne firmy je podają notorycznie a inne skrzętnie ukrywają. Prosiłbym o wyjaśnienie a nie stwierdzenie typu: Op nie mają obowiazku udzielać takiej informacji.... prosiłbym o trochę polemiki, finezji itp by powiedzieć po co ten współczynnik jest. Czy kredytodawcy jakoś sie tym sugerują, czy to wpływa na wycenę itp. BO :Nowohoński przewiduje, że ARPU w segmencie mobilnym będzie dalej spadało w II połroczu, szczególnie w części ofert dla biznesu. ... więc nie wiem czy to pochwały czy żale i dla kogo to na + a dla kogo na -

Odpowiedz

5. ~
2

2015-07-28 15:46:58

"Listening and responding" powinno być czyli w zlokalizowanej wersji "słuchamy i działamy". Pan jest od cyferek nie od marketingu ale mógł sie nauczyć jak juz sie wypowiada tu i tam :-)

Odpowiedz

4. mlb
2

2015-07-28 15:34:24

"Listen and responding"??? Po jakiemu to? Ani po polsku, ani po angielsku.

Odpowiedz

3. ~
1

2015-07-28 15:24:05

Listen and responding?

Odpowiedz

2. ~
1

2015-07-28 15:17:51

Kto to jest nie znam czlowieka

Odpowiedz

1. ~ola
-1

2015-07-28 14:52:50

Czyli wiecej za mniej i jeszcze podziekuja....

Odpowiedz