DAJ CYNK

Niewielka część graczy generuje połowę przychodów gier mobilnych

01.04.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2664

Ważne 2

2

Gry w modelu free to play są zazwyczaj przeładowane mikropłatnościami. 48% przychodów z nich generuje niewielka grupa graczy.

Gry w modelu free to play są zazwyczaj przeładowane mikropłatnościami. 48% przychodów z nich generuje niewielka grupa graczy.

Zaledwie 0,19% graczy jest odpowiedzialnych za generowanie 48% przychodów pochodzących z zakupów dokonywanych wewnątrz gier. Pokazuje to jak bardzo twórcy gier są skupieni na tzw. graczach VIP. Jeszcze nie dawno liczby te wyglądały inaczej, to 10% graczy generowało 60% przychodów.

W lutym na zakupy w grach pieniądze wydało 1,9% graczy, natomiast przeciętne wydatki gracza w ciągu miesiąca, to 24,33 dolara. W 2014 roku był to 22 dolary. Przynajmniej jednego zakupu dokonało 64% graczy, podczas gdy 6,5% graczy robiło to pięć lub więcej razy. Średnio gracze dokonują 1,8 transakcji w miesiącu, na średnio 13,82 dolara. 2,5% wszystkich zakupów opiewa na kwotę wyższą niż 50 dolarów, co stanowi 17% przychodów gier mobilnych.

Źródło tekstu: cellular-news; wł

Tagi: gry
Komentarze
Zaloguj się
6. ~mamert
0

2016-04-03 16:03:26

Cyfrowa demencja...

Odpowiedz

5. ABP
0

2016-04-03 14:16:26

@1: jest nawet gorzej. Do szału niemalże doprowadzają mnie gry, za które zapłaciłem, a pomimo tego muszę w nich oglądać zakrywające prawie cały ekran reklamy.

Odpowiedz

4. ~
0

2016-04-01 16:05:36

1 kwietnia :-)

Odpowiedz

3. artix
1

2016-04-01 14:56:06

"niedawno" ffs

Odpowiedz

2. ~Wojtaszek
2

2016-04-01 14:30:09

A ja powiedziałem dzieciom, że na te pierdoły nie wydam ani grosza. Strata czasu i pieniędzy.

Odpowiedz

3

2016-04-01 12:44:21

Gdzie te czasy, kiedy kupowałeś grę, która byłą w pełni dopracowana i nie wymagała dodatkowych płatności, żeby cieszyć się rozgrywką. Freemium są fajne, ale w większości przypadków wolałbym zapłacić raz i móc w pełni korzystać ze wszystkich możliwości.

Odpowiedz