DAJ CYNK

Najbardziej denerwują opóźnienia na stronach i serwisach społecznościowych

29.07.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2590

Ważne 4

1

Niemal połowa wszystkich problemów z działaniem smartfonów dotyczy przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Według użytkowników najbardziej frustrujące w korzystaniu ze smartfonów jest słabe i wolne połącznie internetowe oraz zawieszające się aplikacje.

Niemal połowa wszystkich problemów z działaniem smartfonów dotyczy przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Według użytkowników najbardziej frustrujące w korzystaniu ze smartfonów jest słabe i wolne połącznie internetowe oraz zawieszające się aplikacje.

Gdy pojawia się problem z działaniem smartfona, prawie 40% użytkowników odkłada telefon i zajmuje się czymś innym. Przy tym, winą za kiepskie działanie sprzętu obarczają w większości operatorów. Firma Ericsson sprawdziła, które aplikacje powodują najwięcej problemów podczas korzystania ze smartfonów. Zdecydowanie najczęściej komplikacje dotyczą przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych (43%). Użytkownikom zdarzają się również problemy z przesyłaniem wiadomości, odtwarzaniem wideo i pobieraniem plików.



Ponad połowa wszystkich problemów ze smartfonami ma miejsce w domu, prawdopodobnie dlatego, że to właśnie tam najczęściej ich używamy. Co ciekawe, użytkownicy uważają, że problemy związane z działaniem smartfonów są nieistotne. Jednak gdy już występują, wówczas niemal 70% badanych uważa je za bardzo uciążliwe. Jeżeli problemy pojawiają się częściej niż raz w tygodniu, spada poziom satysfakcji z operatora i konsumenci stają się bardziej skłonni by zmienić dostawcę.

Zapytani o przyczynę problemów z działaniem sprzętu, użytkownicy najczęściej wymieniali: wolną sieć (52%), słaby zasięg poza domem (38%), błąd w aplikacji (31%). Gdy występuje problem, użytkownicy najczęściej czekają i próbują ponownie, robi tak prawie połowa z nas. Jednak aż 39% osób odkłada telefon i zajmuje się czymś innym.

Badanie Ericsson Consumer Lab dotyczące Customer Experience zostało przeprowadzone na grupie 3000 użytkowników smartfonów w Finlandii, Holandii i Szwajcarii.

Źródło tekstu: Ericsson

Tagi: Ericsson
Komentarze
Zaloguj się
6. ~r
0

2013-07-30 05:46:02

@5: mnie cały czas coś w głowie pikA

Odpowiedz

5. ~
-1

2013-07-29 23:56:22

3 zapewne podprogowe zadania wymiany komunikacji kto z kim, co i dlaczego. PS. Od tego gorąca, to Wam dziś komputery nie pikały? :)

Odpowiedz

4. ~zenek73
-1

2013-07-29 23:54:11

Głównie przeładowanie reklamami

Odpowiedz

3. ~a_lex
-1

2013-07-29 23:49:58

Patrząc jak ten Facebook powoli działa, to się dziwię że ktoś w ogóle z tego korzysta. Co w tych stronach fb jest takiego, że toto ledwo działa?

Odpowiedz

2. ~
-1

2013-07-29 23:42:25

Taaa... Sie zasieg zmniejszyl moja wina 2 kompow i 10 telefonow a jak !

Odpowiedz

1. ~a
1

2013-07-29 23:03:27

patrząc ile niepotrzebnych aplikacji działa w tle, to się nie dziwię..

Odpowiedz