Marka Play wyceniona na prawie 2 mld zł przez Rzeczpospolitą

W Rankingu Polskich Marek, publikowanym przez Rzeczpospolitą, marka Play została wyceniona na prawie 2 mld zł. To wzrost o ponad 0,5 mld zł w ciągu roku.

Redakcja Telepolis
62
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Marka Play wyceniona na prawie 2 mld zł przez Rzeczpospolitą

W Rankingu Polskich Marek, publikowanym przez Rzeczpospolitą, marka Play została wyceniona na prawie 2 mld zł. To wzrost o ponad 0,5 mld zł w ciągu roku.

Play w rankingu wyprzedził markę Plus nie tylko pod względem wartości, ale i siły. Pełny ranking wraz z jego metodologią zostanie opublikowany w najbliższym numerze Rzeczpospolitej.

Zobacz: Rzeczpospolita: Play najcenniejszą polską marką telekomunikacyjną w 2012 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo