Która firma telekomunikacyjna wydała w styczniu najwięcej na reklamę? Nie zgadniecie - to znowu Plus

W styczniu 2019 roku operatorzy telekomunikacyjni wydali na reklamę 52,3 mln zł. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie, z tej kwoty prawie 12 mln zł przypada na Plusa, który nie dał szans konkurentom.

Marian Szutiak (msnet)
32
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Która firma telekomunikacyjna wydała w styczniu najwięcej na reklamę? Nie zgadniecie - to znowu Plus

W styczniu branża telekomunikacyjna prawie 70% wydatków reklamowych przeznaczyła na promowanie swoich produktów w telewizji. Jak zwykle najmniej wydano na reklamę w prasie. Styczeń 2019 to także kolejny miesiąc, w którym wydatki reklamowe Plusa okazały się najwyższe spośród wszystkich operatorów - tym razem wyniosły prawie 12 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Play, a następnie T-Mobile oraz Orange. Zmiana jest na piątym miejscu - Nju Mobile przegonił Cyfrowy Polsat.

Dalsza część tekstu pod wideo
Która firma telekomunikacyjna wydała w styczniu najwięcej na reklamę? Nie zgadniecie - to znowu Plus
Która firma telekomunikacyjna wydała w styczniu najwięcej na reklamę? Nie zgadniecie - to znowu Plus

W najnowszym raporcie IMM nie rozdziela już ofert na abonament od ofert na kartę, wrzucając je do jednego worka o nazwie sieci komórkowe. Największego worka, ponieważ trafiło do niego 47% pieniędzy, jakie firmy z branży telekomunikacyjnego przeznaczyły w poprzednim miesiącu na reklamę. Na drugim miejscu znalazła się oferta łączona (TV, Internet, telefon), a dalej Telewizja cyfrowa i Internet komórkowy.

Która firma telekomunikacyjna wydała w styczniu najwięcej na reklamę? Nie zgadniecie - to znowu Plus