W styczniu 2019 roku operatorzy telekomunikacyjni wydali na reklamę 52,3 mln zł. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie, z tej kwoty prawie 12 mln zł przypada na Plusa, który nie dał szans konkurentom.
W styczniu branża telekomunikacyjna prawie 70% wydatków reklamowych przeznaczyła na promowanie swoich produktów w telewizji. Jak zwykle najmniej wydano na reklamę w prasie. Styczeń 2019 to także kolejny miesiąc, w którym wydatki reklamowe Plusa okazały się najwyższe spośród wszystkich operatorów - tym razem wyniosły prawie 12 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Play, a następnie T-Mobile oraz Orange. Zmiana jest na piątym miejscu - Nju Mobile przegonił Cyfrowy Polsat.
W najnowszym raporcie IMM nie rozdziela już ofert na abonament od ofert na kartę, wrzucając je do jednego worka o nazwie sieci komórkowe. Największego worka, ponieważ trafiło do niego 47% pieniędzy, jakie firmy z branży telekomunikacyjnego przeznaczyły w poprzednim miesiącu na reklamę. Na drugim miejscu znalazła się oferta łączona (TV, Internet, telefon), a dalej Telewizja cyfrowa i Internet komórkowy.
Zobacz: Raport IMM: w 2018 roku Plus wydał na reklamę ponad 319 mln zł. To najwięcej spośród wszystkich firm z branży telekomunikacyjnej
Zobacz: TOP5 najpopularniejszych smartfonów w Plusie. Mamy już pełny obraz sprzedaży u operatorów w 2018 roku
Zobacz: Telewizja w Play. Testuj Play Now TV za darmo przez 6 miesięcy
Źródło tekstu: IMM
5G było projektowane z założeniem dużej liczby urządzeń Internet Of Things. Autonomiczne, samokieruj ...
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.
Vivo x100 pro jest na 1 miejscu u każdego recenzenta.
A ten tekst pisałeś na snopowiązałce.
Chętnie kupię coś , ale chcę płacić gotówką za pobraniem.A w Biedronce Home tak nie można.Dlaczego?