W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. W Polsce liderem wśród przeglądarek dostępnych na komputerach osobistych i laptopach w kwietniu był Chrome. Korzystając z przeglądarki Google'a, wygenerowano 50% wszystkich odsłon na komputerach osobistych i laptopach. Natomiast za pomocą Firefoxa wykonano 32% odsłon. Ranking top 3 najpopularniejszych przeglądarek w Polsce zamyka Opera, która ma 7% udziału w liczbie wygenerowanych odsłon. Z analizy wynika, że przeglądarka Chrome jest najpopularniejsza nie tylko w Polsce, ale również w takich krajach, jak: Turcja, Mołdawia, Bośnia i Hercegowina, Rumunia i Serbia. Największy udział przeglądarka Google'a odnotowała w Turcji - 83%. Polska zajmuje pierwsze miejsce wśród krajów z największym udziałem odsłon wygenerowanych przez Firefoxa. Drugie miejsce na podium przypadło Luksemburgowi (28%), gdzie w kwietniu 2018 roku Firefox był najpopularniejszą przeglądarką. Tuż za Luksemburgiem znalazły się Węgry (27%), a dwa ostatnie miejsca w rankingu należały do Słowenii i Bułgarii (kolejno 24% i 23%). Opera jest z kolei najpopularniejsza na Białorusi (25%). Drugie miejsce zajmuje Ukraina (15%), a trzecie Rosja (8%).