DAJ CYNK

Bilety lotnicze wyszukujemy mobilnie, kupujemy stacjonarnie

04.08.2015

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 1884

Ważne 0

0

22% Polaków wyszukuje połączeń lotniczych za pomocą smartfona lub tabletu, a 8% wszystkich podróżujących rezerwuje przez nie bilety - wynika z danych biura podróży Tripsta.pl.

22% Polaków wyszukuje połączeń lotniczych za pomocą smartfona lub tabletu, a 8% wszystkich podróżujących rezerwuje przez nie bilety - wynika z danych biura podróży Tripsta.pl. Choć Polacy na co dzień nie mają oporów do korzystania z smartfonów, większość ostatecznie kupuje bilety korzystając ze zwykłego komputera.

We wszystkich krajach, w których biuro oferuje swoje usługi, bilety lotnicze kupowane za pomocą urządzeń mobilnych stanowią 20% wszystkich transakcji. Polaków rezerwacjach mobilnych wyprzedziły takie państwa jak Rumunia (17%) i Rosja (20%).

Biorąc pod uwagę wszystkie dokonywane rezerwacje najczęściej wybieraną metodą płatności w serwisie Tripsta.pl jest karta kredytowa. Za jej pomocą podróżujący opłacili 87% wszystkich transakcji. Na kolejnym miejscu znalazły się e-płatności. Osoby wybierające tę metodę płacą bezpośrednio poprzez internetowe konto bankowe - przelewy online stanowią 9% wszystkich transakcji.
Dla porównania we wszystkich krajach, w których internetowe biuro podróży oferuje swoje usługi loty opłacane tą metoda stanowią 0,2% wszystkich transakcji. Taka sytuacja nie powinna dziwić, gdyż wg badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Centre for Retail wśród 8 europejskich krajów (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Holandia, Szwecja, Polska) to Polska jest jednym z liderów rynku e-commerce na świecie.

Jeśli pod uwagę weźmie się tylko polskie rezerwacje dokonane poprzez smartfon lub tablet to aż 96% podróżujących zdecydowało się na płatność za pomocą karty kredytowej, natomiast płatność elektroniczną wybrało tylko 3% z nich.

Źródło tekstu: Tripsta, wł

Komentarze
Zaloguj się
3. Wiksa11
1

2015-08-04 15:27:07

Na komputerze łatwiej i szybciej wpisuje się wszelkie dane niż na telefonie, oraz rzadziej zdarzają się błędy związane z płatnością. Sam przykładowo na allegro zamawiam głównie z komputera, chyba że w aplikacji są bony zniżkowe.

Odpowiedz

2. Pi0trek
0

2015-08-04 13:51:57

@1mi wygląda na Samsunga EDGE

Odpowiedz

1. ~agencior
0

2015-08-04 13:37:29

jaki telefon jest w miniaturce tego newsa? kosmicznie wyglada ten interfejs :)

Odpowiedz