DAJ CYNK

Asseco przeniesie klientów B2B Orange do nowego systemu

17.09.2015

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4150

Ważne 5

3

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning dla polskiego Orange. W ramach tego przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange. Proces trwał będzie 2 lata

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla polskiego Orange. W ramach tego przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.

W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange. Projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.

Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna naszej firmy. Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego. Zmieni to podejście do sprzedaży i obsługi nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, a w szczególności usług konwergentnych - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu Orange Polska.

Asseco jest jednym z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Odpowiedzialny jest m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej

Źródło tekstu: Asseco

Komentarze
Zaloguj się
0

2015-09-17 23:28:37

@5 To nie widzi mi się. Na pewno dla nich będzie taniej i lepiej. Takie firmy nie wyrzucają pieniędzy jak nie muszą lub jak jest to nie opłacalne. Uwierz mi :)

Odpowiedz

5. ~orest
0

2015-09-17 16:36:33

Ciekawe dlaczego robi im to zewnetrzny integrator skoro tak sie chwala wlasna spolka integratorska - Integrated Solution.

Odpowiedz

4. ~
0

2015-09-17 14:47:56

@3 jakiej utylizacji? Na marmury to idzie!

Odpowiedz

3. ~jaskiniowy
1

2015-09-17 13:41:28

I będzie to działać tak jak w Zakładzie Utylizacji Szmalu? ;)

Odpowiedz

2. ~Byly pracownik
0

2015-09-17 13:40:04

Jeżeli chodzi o byle TP to działał tam system SERATObecnie klienci indywidualni są jeszcze migrowani do BRM.Biznes i Klucz miał być obsługiwany w PRM jak pamiętam.Czy to będzie ta sama baza to tego nie wiem

Odpowiedz

2

2015-09-17 12:44:13

macie podobne przecieki dotyczące klientów indywidualnych ? byłoby dobrze, gdyby w końcu można było otrzymywać rachunek za usługę mobilną i stacjonarną w Orange, na tej samej fakturze, a nie jak do tej pory na dwóch osobnych. Dzięki temu wygodnie opłacało by się jedną fakturę, a na niej komórka, internet mobilny, internet stacjonarny, tv i dodatkowe pakiety telewizyjne, wszystko w jednym miejscu.

Odpowiedz