Użytkownicy iPhone'ów w USA wydali w 2018 roku o 36% więcej pieniędzy na aplikacje niż rok wcześniej. Najwięcej na gry.
Przeciętny użytkownik iPhone'a w Stanach Zjednoczonych wydał w ubiegłym roku 79 dolarów (303 zł) na płatne aplikacje i subskrypcje. To o 36% więcej, niż w 2017 roku (58 dolarów). Największy wzrost tego typu wydatków nastąpił jednak w 2016 roku (o 42%).
Raport Sensor Tower pokazuje, że największy wzrost odnotowano w przypadku usług opartych na subskrypcji, takich jak Netflix. Aplikacje tego typu są darmowe do pobrania i zainstalowania, ale aby z nich korzystać, trzeba ponosić comiesięczną opłatę za usługę. Z kwoty 79 dolarów najwięcej wydano na gry - 44 dolary (169 zł). 8 dolarów (31 zł) wydano na aplikacje rozrywkowe, 5 dolarów (19 zł) na muzykę, a 4,4 dolara (17 zł) na aplikacje społecznościowe.
Zobacz: Apex Legends na Androida i iOS? Twórcy gry mają ambitne plany. Pozycja Fotnite jest zagrożona
Zobacz: Apple chce streamować gry i filmy. Rośnie konkurencja dla Netflixa i xCloud
Źródło tekstu: Sensor Tower
Czytelnikom życzę porządnego powera w nadchodzącym zimowym czasie, szczególnie w święta. Moc jest z ...
Czekam na premierę S11+ od Samsunga ale jak nie sprawdzi się w całości jako kompletny produkt to poc ...
Dziwić się ? Już dawno produkty Apple są przereklamowane i lecą tylko na naiwności klienta.Płacąc ty ...
I newsy o telekomunikacji będą właśnie mocniej wydzielone. Nowinki technologiczne dostaną oddzielny ...
@4.14 - wlo - No już nie chcę się spierać. Nie dzwoń. Daj spokój człowiekowi - jest niedzielny wiecz ...
"NET BOX 4.0" ZTE WF860 cat 12 MIMO 4x4, QAM256 w sieci PLAY ?
[INNE]-bonus internetu w apce play24
Smartfon do 1500
GŁUCHE TELEFONY 2019 - nominacje czytelników
[VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3