Wiadomości
Operatorzy tną koszty reklamowe
W pierwszych pięciu miesiącach roku, czterej najwięksi operatorzy wydali o jedną czwartą mniej na działania reklamowe w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media. Największy spadek zanotował T-Mobile.
33
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

W pierwszych pięciu miesiącach roku, czterej najwięksi operatorzy wydali o jedną czwartą mniej na działania reklamowe w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media. Największy spadek zanotował T-Mobile.
Dalsza część tekstu pod wideo
Operator | I-V 2013 | I-V 2014 | Zmiana |
Orange | 246,7 mln zł | 247,5 mln zł | 0,32% |
P4 | 141,9 mln zł | 140,3 mln zł | -1,13% |
Polkomtel | 149,8 mln zł | 104,9 mln zł | -29,97% |
T-Mobile | 208,9 mln zł | 74,1 mln zł | -64,53% |
Razem | 765,1 mln zł | 566,8 mln zł | -25,92% |
Pokaż więcej