IMM podał wrześniowe wydatki reklamowe operatorów. Najwięcej na ten cel znowu przeznaczył Plus

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Firmy telekomunikacyjne wydały na reklamę prawie 134 mln zł. To trzy razy więcej niż w sierpniu.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
IMM podał wrześniowe wydatki reklamowe operatorów. Najwięcej na ten cel znowu przeznaczył Plus

We wrześniu branża telekomunikacyjna ponad połowę wydatków reklamowych przeznaczyła na promowanie swoich produktów w telewizji, a najmniej wydano na reklamę w prasie. Kolejny raz najwięcej pieniędzy na reklamę przeznaczył Plus - pond 38 mln zł. Na drugie miejsce awansował Orange - ponad 27 mln zł. Oba telekomy wyprzedziły pozostałych operatorów, takich jak T-Mobile, Play i Cyfrowy Polsat, Których wydatki reklamowe zmieściły się mniej więcej w granicach 10-15 mln zł.

Dalsza część tekstu pod wideo
IMM podał wrześniowe wydatki reklamowe operatorów. Najwięcej na ten cel znowu przeznaczył Plus
IMM podał wrześniowe wydatki reklamowe operatorów. Najwięcej na ten cel znowu przeznaczył Plus

Firmy telekomunikacyjne w ubiegłym miesiącu najwięcej wydały na reklamy związane z ofertą na abonament - 23% wszystkich wydatków reklamowych. Na drugim miejscu znalazła się oferta łączona (17%), a następnie oferta na kartę, telewizja cyfrowa i Internet w sieciach komórkowych (po 12%).

IMM podał wrześniowe wydatki reklamowe operatorów. Najwięcej na ten cel znowu przeznaczył Plus