Dobrzyński: Play najchętniej polecanym operatorem w biznesie
W co czwartej firmie w Polsce jest przynajmniej jedna karta Play - powiedział na konferencji Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing. Dodał, że Play jest najchętniej polecanym operatorem w biznesie.
    W co czwartej firmie w Polsce jest przynajmniej jedna karta Play - powiedział na konferencji Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing. Dodał, że Play jest najchętniej polecanym operatorem w biznesie. 
NPS (ang. Net Promoter Score). To wskaźnik wyrażający skłonność klientów do polecania usług danej firmy (wartości od minus 100 do plus 100), będący uznanym wyznacznikiem poziomu satysfakcji klientów. 
Operator  | 
        Wynik  | 
    
Play  | 
        43%  | 
    
Plus  | 
        19%  | 
    
T-Mobile  | 
        10%  | 
    
Orange  | 
        4%  | 
    
Operator  | 
        Wynik  | 
    
Play  | 
        46%  | 
    
T-Mobile  | 
        34%  | 
    
Plus  | 
        28%  | 
    
Orange  | 
        26%  | 
    
Operator  | 
        Wynik  | 
    
Play  | 
        43%  | 
    
T-Mobile  | 
        34%  | 
    
Plus  | 
        31%  | 
    
Orange  | 
        25%  |