Cinkciarz nie działa jak należy. Klienci skarżą się na ważną usługę

Klienci cinkciarz.pl nie są zadowoleni ostatnio z działania internetowego kantoru wymiany walut. Wyrażają zaniepokojenie i skarżą się na zblokowane pieniądze. 

Anna Kopeć (AnnaKo)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Cinkciarz nie działa jak należy. Klienci skarżą się na ważną usługę

Jeden z internautów pożalił się tvn24, że od tygodnia w jego portfelu widnieje zablokowana suma 5 tysięcy złotych, a serwis wcale nie spieszy się z rozwiązaniem sprawy. Wręcz przeciwnie, nadal przyjmuje wpłaty, podczas gdy wypłaty są tak bardzo opóźnione. Firma zdaje sobie sprawę z problemów i tłumaczy się problemami technicznymi. Niestety, te mogą trwać nawet do końca października. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Linia telefoniczna nie odbiera połączeń. Na wiadomości online firma nie odpisuje. Osobiście mam zablokowane od tygodnia ponad 5 tysięcy złotych. 

- żali się czytelnik tvn24. 

To nie jedyna skarga w sieci na działanie internetowego kantoru wymiany walut. Zablokowanych pieniędzy w portfelach użytkowników jest więcej i jak można się domyślić, nie są oni z tego faktu zadowoleni. I być może nie byłby to aż taki problem, gdyby nieco wcześniej zostali uprzedzeni o możliwych pracach technicznych lub usterkach. Niezależnie od wszystkiego, firma powinna poinformować o problemach technicznych z wyprzedzeniem, zanim klient ulokuje na platformie swoje pieniądze. 

Z analizy informatycznej wynika, że usterka może potrwać do końca października, ale zrobimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy jak najszybciej. Nasze pozostałe usługi działają bez zarzutu. Przepraszamy za ew. utrudnienia. 

- wyjaśnia cinkciarz.pl w komunikatach na stronie. 

Realizacje transakcji wymiany walut i przekazów pieniężnych rzeczywiście trwają obecnie nieco dłużej niż zwykle, co jest spowodowane problemami technicznymi. (...) Pozostałe usługi fintechu działają jednak bez zarzutu.

- zapewnia Marcin Starkowski, PR Manager cinkciarz.pl. 

Dodaje też, że infolinia kantoru działa normalnie i firma odpowiada na wiadomości online.