InPost Pay teraz także w aplikacji mobilnej Media Expert

InPost Pay, usługa łącząca płatności i dostawę w jednym miejscu, zdobywa coraz większą popularność wśród klientów i sprzedawców internetowych. Już 7,5 miliona użytkowników korzysta z tej wygodnej metody zakupów online, którą wdrożyło ponad 1600 sklepów e-commerce. Jako pierwszy, usługę InPost Pay do swojej aplikacji mobilnej wprowadziła sieć Media Expert, ułatwiając klientom jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne finalizowanie transakcji.

Marian Szutiak (msnet)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
InPost Pay teraz także w aplikacji mobilnej Media Expert

Nowa jakość zakupów online

Dzięki InPost Pay, użytkownicy mogą realizować zakupy w uproszczony sposób. Wystarczy wybrać opcję "Dodaj do koszyka InPost Pay", a następnie przejść do aplikacji InPost Mobile, gdzie system automatycznie zaproponuje preferowaną metodę płatności i dostawy. Cały proces rejestracji odbywa się tylko raz, a późniejsze zakupy są realizowane jednym kliknięciem. Dodatkowym atutem jest pełna kontrola nad zamówieniami w jednym miejscu.

Dalsza część tekstu pod wideo

InPost Pay to przełomowe rozwiązanie na polskim rynku, łączące płatności za zakupy i dostawę w jednym miejscu. Nasza innowacyjna usługa zdobywa uznanie zarówno wśród klientów e-commerce – InPost Pay ma już ponad 7,5 milionów użytkowników, jak i wśród sprzedawców – współpracujemy z ponad 1 600 merchantami. W ostatnim czasie do grona naszych partnerów dołączyła sieć Media Expert, która jako pierwsza zdecydowała się na wdrożenie naszej usługi do swojej aplikacji mobilnej, zwiększając tym wygodę i szybkość zakupów dla licznego grona swoich klientów.

- Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii, InPost

Korzyści dla sklepów i klientów

Usługa została zaprojektowana tak, aby minimalizować liczbę porzuconych koszyków i zwiększać konwersję zakupową – w zależności od branży nawet o 30-70%. Co więcej, aż 85% użytkowników InPost Pay stanowi nowych klientów dla sprzedawców, co pokazuje ogromny potencjał tej technologii w pozyskiwaniu konsumentów.

Z badań przeprowadzonych przez Kantar wynika, że InPost jest najbardziej rozpoznawalną marką kurierską w Polsce – aż 99% respondentów wskazało firmę jako lidera dostaw. Ponadto:

  • 93% polskich internautów wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy,
  • 85% korzysta z Paczkomatów również jako formy wysyłki,
  • 83% uznaje Paczkomaty za najbardziej ekologiczny sposób dostaw,
  • Wskaźnik NPS (gotowość do polecenia usługi) osiągnął imponujące 77 punktów.