W II kwartale 2017 roku do sprzedaży trafiły ponad 23 mln smartfonów Xiaomi. To o 70% więcej niż w I kwartale roku. W II kwartale 2017 roku do sprzedaży trafiły ponad 23 mln smartfonów Xiaomi. To o 70% więcej niż w I kwartale roku. Firma przekazała w II kwaratle 2017 roku do dystrybucji 23,16 mln smartfonów. Oczywiście nie oznacza to, że wszystkie z nich zostały sprzedane. Mimo wszystko Xiaomi mówi o rekordowym kwartale pod względem sprzedaży. W Indiach sprzedaż smartfonów firmy wzrosła o 328% w porównaniu z analogicznym okresie 2016 roku Xiaomi zawsze było posądzane o korzystanie z cudzych rozwiązań. Tym czasem w 2016 roku firma zgłosiła aż 7071 wniosków patentowych, z których zatwierdzonych zostało 2895. Chiński producent chwali się również sukcesywną zmianą modelu sprzedaży. Do 7 lipca otwarte były 123 salony Mi Home (wszystkie na terenie Chin), a już jutro ma do nich dołączyć 14 kolejnych. Xiaomi zależy na rozwinięciu sprzedaży stacjonarnej, ponieważ do tej pory firma była kojarzona wyłącznie ze sprzedażą internetową. W 2018 roku Xiaomi chce osiągnąć poziom 100 mln sprzedanych smartfonów.