Wyniki Multimedia Polska po 1Q2015
W I kwartale przychody Grupy Multimedia Polska spadły o 0,47% do 174,9 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 11,45 mln zł, czyli o 20,2% mniej niż przed rokiem.

W I kwartale przychody Grupy Multimedia Polska spadły o 0,47% do 174,9 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 11,45 mln zł, czyli o 20,2% mniej niż przed rokiem.
W pierwszym kwartale przychody z segmentu telewizji stanowiły 49,53%, z Internetu 31,84%, z telefonii 15,27%, a pozostałe źródła stanowiły 3,36%.
Na koniec pierwszego kwartału Grupa Multimedia Polska świadczyła usługi na rzecz 815,8 tys. abonentów, z których 377,4 tys. korzystało z jednej usługi, 306,8 tys. korzystało z dwóch usług, a 131,6 tys. z trzech i więcej usług.
Na dzień 31 marca łącznie firma dostarczała swoim klientom 1,621 mln usług (RGU), czyli ponad 61,7 tys. więcej niż na koniec 1Q2014 r.:
- usługi wideo - 786 tys.
- usługi internet - 528 tys.
- usługi głosowe - 291 tys.
- pozostałe usługi (t.j. energia, monitoring, ubezpieczenia) - 15,8 tys.