Wyniki mPay po 2Q2014
Od początku roku mPay odnotował 1,8 mln zł przychodu netto ze sprzedaży, jego EBITDA osiągnęła wynik 574 tys. zł, a dotychczasowy zysk netto wyniósł 308 tys zł.

Od początku roku mPay odnotował 1,8 mln zł przychodu netto ze sprzedaży, jego EBITDA osiągnęła wynik 574 tys. zł, a
dotychczasowy zysk netto wyniósł 308 tys zł.
W samym II kwartale zysk netto spółki mPay wyniósł 154 tys. zł. Spółka spodziewa się kontynuacji wzrostu, który towarzyszy jej od początku roku. Najważniejszym czynnikiem wpływającym na rezultaty jest systematyczne poszerzanie sieci płatności telefonem komórkowym w kolejnych miastach.
Sprzedaż biletów komunikacji miejskiej poprzez mPay jest dostępna obecnie w 15 miastach: Warszawie,
Lublinie, Białystoku, Krakowie, Inowrocławiu, Włocławku, Ostrołęce, Radomiu, Poznaniu, Przemyślu, Kraśniku,
Łodzi, Rzeszowie, Głogowie, Zduńskiej Woli oraz u przewoźnika kolejowego - w Warszawskiej Kolei
Dojazdowej.
Spółka, oprócz systemu płatności mobilnych mPay, kontynuuje współpracę w ramach inicjatywy
MasterCard Mobile, której celem jest zbudowanie paneuropejskiej platformy akceptacji
mobilnych płatności, realizowanych przy użyciu telefonu komórkowego bezpośrednio z karty
płatniczej użytkownika.
Zobacz: mPay na sprzedaż