Vectra została sponsorem polskiej gimnastyki
Vectra zawarła umowę o współpracy z Polskim Związkiem Gimnastycznym (PZG), na mocy której otrzymała tytuł sponsora strategicznego. Operator przekonuje, że w ten sposób będzie nie tylko popularyzował dyscyplinę sportową, ale także zachęcał do aktywnego trybu życia.

Poza pozyskaniem tytuł sponsora strategicznego PZG, Vectra jednocześnie będzie wspierała, w roli sponsora głównego, wybrane reprezentantki i reprezentanta kadry narodowej – Lilianę Lewińską i seniorską „zbiorówkę” w gimnastyce artystycznej oraz Tomasza Le Khaca w gimnastyce sportowej mężczyzn.
W ramach kontraktu Vectra uzyskuje prawo do posługiwania się tytułem sponsora strategicznego PZG na zasadzie wyłączności, jak również prawo publikowania informacji i wykorzystywania wizerunku oraz oznaczeń PZG w działalności marketingowej i reklamowej.



Operator może również brać aktywny udział w organizowanych przez PZG konferencjach i wydarzeniach.
Vectra podaje w komunikacie, że wraz z Polskim Związkiem Gimnastycznym chce rozwijać potencjał polskiej gimnastyki oraz popularyzować tę dyscyplinę. Operator zwraca uwagę, że regularne podejmowanie aktywności fizycznej jest szczególnie istotne w czasach, gdy coraz więcej osób prowadzi siedzący tryb życia.
Wierzymy, że dzięki wsparciu tej pięknej dyscypliny sportu przyczynimy się do jej popularyzacji i rozwoju w Polsce, jednocześnie inspirując młodych ludzi do realizacji sportowych ambicji i marzeń, a wszystkich pozostałych do aktywności
– wyjaśnia Michał Bartkowiak, Prezes Zarządu Vectra S.A.
Grupa Vectra oferuje usługi internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także usługi dla biznesu. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,6 mln.