UKE przygotował poradnik dla konsumentów

Urząd Komunikacji Elektronicznej udostępnił Poradnik dla konsumentów - usługi telekomunikacyjne. Darmowa publikacja rozwiewa wiele wątpliwości dotyczących zawierania umów z operatorami.

Lech Okoń (LuiN)
33
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UKE przygotował poradnik dla konsumentów

Urząd Komunikacji Elektronicznej udostępnił Poradnik dla konsumentów - usługi telekomunikacyjne. Darmowa publikacja rozwiewa wiele wątpliwości dotyczących zawierania umów z operatorami.

Konsumenci, którzy są odbiorcami usług telekomunikacyjnych, często skarżą się na to, że operatorzy telekomunikacyjni nie wykonują umów w sposób należyty, np. naliczają kwotę wg niewłaściwego cennika, mają miejsce przerwy w świadczeniu usługi, zapisy regulaminów i umów są sprzeczne z prawem.

Intencją UKE jest nieustanne podnoszenie świadomości konsumentów odnośnie do ich praw, które powinni egzekwować przy zawieraniu i wypełnianiu każdej transakcji czy umowy. Właśnie w tym celu powstała publikacja Poradnik dla konsumentów - usługi telekomunikacyjne, w której znaleźć można informacje dotyczące procedur zawierania umów, trybów reklamacji czy zasady działania SMS-ów premium.

Zobacz: Poradnik przygotowany przez UKE

Dalsza część tekstu pod wideo