Netia chwali się chmurą i ważnym partnerstwem

Netia chwali się, że została pierwszym w Polsce integratorem rozwiązań chmurowych, który został Platynowym Partnerem Dell Technologies w kategorii Cloud Services Provider. 

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Netia chwali się chmurą i ważnym partnerstwem

Netia i Dell Technologies od lat wspólnie rozwijają usługi data center oraz cloud. Jak informuje operator, infrastruktura dostarczana przez Dell Technologies wyróżnia się wysoką jakością, która gwarantuje bezpieczeństwo i ciągłość działania. Netia korzysta z serwerów Dell na własne potrzeby, świadczy też na ich bazie usługi chmury publicznejNetia Compute – oraz usługę Serwery Dedykowane.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nasza współpraca z Dell Technologies układa się bardzo dobrze od wielu lat. Systematycznie rozwijamy nasze kompetencje i ofertę w oparciu o rozwiązania Dell EMC oraz dynamicznie zwiększamy sprzedaż, co teraz zaowocowało uzyskaniem pierwszego w Polsce, najwyższego z możliwych, statusu Platinum w kategorii Cloud Services Provider.

W połączeniu m.in. z faktem, iż Netia jest certyfikowanym partnerem VMware z tytułem Cloud Verified, usługi chmurowe (Netia Compute) są świadczone na najwyższym poziomie, na bazie rozwiązań globalnych liderów i gwarantują wysoką niezawodność oraz bezpieczeństwo.

– powiedział Paweł Masłowski, Kierownik ds. Współpracy w Partnerami w obszarze B2B Grupy Netia

Partnerstwo Platinum daje szereg korzyści, zarówno firmie posiadającej ten status, jak i jej klientom. Partner CSP Platinum, w stosunku do niższych poziomów (Silver, Gold), otrzymuje od Dell Technologies znacząco większe wsparcie służące akceleracji sprzedaży oraz dalszemu wzmacnianiu kompetencji w zespołach technicznych. Dla klienta przekłada się to na wyższą jakość obsługi i jeszcze większą atrakcyjność – zarówno kosztową, jak i funkcjonalną – rozwiązań oferowanych przez danego partnera Dell Technologies.

Na potrzeby Grupy Netia, jako platynowego partnera, stworzony został specjalny zespół ekspertów w Dell Technologies, którego zadaniem jest jak najlepsza realizacja wspólnie świadczonych usług i wsparcie w pozyskaniu nowych projektów biznesowych. Dzięki temu, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, Netia jest w stanie bardzo szybko zaadresować je bezpośrednio u producenta, co znacząco usprawnia rozwiązanie danego zgłoszenia klienta.