Wiadomości
Światowy rynek tabletów w 2Q2014 wg Strategy Analytics
W II kwartale 2014 roku na rynek trafiło 52,9 mln tabletów, o 6% więcej niż w II kwartale 2013 roku - wynika z danych Strategy Analytics.
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

W II kwartale 2014 roku na rynek trafiło 52,9 mln tabletów, o 6% więcej niż w II kwartale 2013 roku - wynika z danych Strategy Analytics.
Tablety z Androidem cały czas zdobywają rynek - osiągając 70% udziału. Dzieje się to dzięki wielu dostawcom, którzy oferują szeroką gamę rozmiarów i cen sprzętu - na rynek trafiło 36,8 mln szt urządzeń, tj o 11% więcej niż rok wcześniej.
Apple dostarczył na rynek w II kwartale 13,3 mln tabletów (o 9% mniej niż rok wcześniej), a jego udział w rynku spadł do 25%.
Dalsza część tekstu pod wideo
Globalne dostawy tabletów (mln szt.) | 2Q2013 | 2Q2014 |
Android | 33,2 | 36,8 |
Apple iOS | 14,6 | 13,3 |
Windows | 2,1 | 2,7 |
Pozostali | 0,1 | 0,0 |
Razem | 50,0 | 52,9 |
Pokaż więcej
Udział w rynku (proc.) | 2Q2013 | 2Q2014 |
Android | 66% | 70% |
Apple iOS | 29% | 25% |
Windows | 4% | 5% |
Pozostali | 0% | 0% |
Razem | 100% | 100% |
Wzrost w ujęciu rocznym | 39% | 6% |
Pokaż więcej