DAJ CYNK

Wyniki Wind Mobile po 2014 roku

16.02.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 37

Ważne 1

0

Zarząd Wind Mobile SA zaprezentował wyniki Grupy za rok 2014, które już kolejny rok z rzędu prezentują dużą dynamikę wzrostową. W roku 2014 Spółka prawie czterokrotnie zwiększyła przychody ze sprzedaży.

Zarząd Wind Mobile SA zaprezentował wyniki Grupy za rok 2014, które już kolejny rok z rzędu prezentują dużą dynamikę wzrostową. W roku 2014 Spółka prawie czterokrotnie zwiększyła przychody ze sprzedaży.

Firma zrealizowała rentowność EBITDA na poziomie 11 mln zł, a zysk netto na poziomie 7 mln zł. Zarząd zwrócił szczególną uwagę na zmianę jakościową struktury sprzedaży i rosnący o 50% udział produktów własnych. Liderami tych wzrostów są przede wszystkim dwa nowe produkty przejęte wraz z Software Mind - iLumio, którego sprzedaż wzrosła o 50% i LiveBank, z dynamiką sprzedaży ponad 70%. Władze Spółki zapowiedziały, że oczekują jeszcze wyższych wzrostów w tych obszarach produktowych w roku 2015, co wynika zarówno z wejścia na rynki zagraniczne, jak i poszerzania rynku krajowego poprzez otwieranie nowych sektorów.

Ostatni rok pokazuje jak wiele dzieje się w sferze rozwoju naszych flagowych produktów: iLumio, LiveBanku oraz Ringback Tones. W 2014 roku mieliśmy wiele wdrożeń, wśród których najistotniejszymi są te dla największych instytucji finansowych, jak BZ WBK, należący do Grupy Santander, czy podpisanie umowy z Commerzbankiem. W przypadku iLumio bardzo ważne są zarówno wejście do największych grup hotelarskich, jak Hilton czy InterContinental Hotels Group, a także wkroczenie do nowego sektora, w którym są placówki medyczne, a który stanowi bardzo duży rynek. Usługa Ringback Tones w dalszym ciągu mocno się rozwija, a pozyskanie nowej grupy użytkowników, poprzez udostępnienie nowej aplikacji "Nie ma takiego numeru", otwiera nowy obszar rynku. Rozwój tych produktów, tak jak często powtarzam, jest dla nas strategiczny - mając dobre produkty, uzyskujemy powtarzalne przychody i możemy skutecznie zdobywać rynki zagraniczne. Nawiązanie dużej ilości partnerstw na różnych rynkach zakłada skokowy wzrost sprzedaży, który z naszej firmy stworzy gracza globalnego - mówi Rafał Styczeń, prezes zarządu Grupy.

Źródło tekstu: Wind Mobile

Komentarze
Zaloguj się