DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska w 1Q2014

07.05.2014

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4055

Ważne 3

1

W I kwartale UPC Polska zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, internetu i telefonii. Na koniec marca 1,431 mln klientów korzystało z 2,682 mln usług (1,87 usługi na klienta).

W I kwartale UPC Polska zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, internetu i telefonii. Na koniec marca 1,431 mln klientów korzystało z 2,682 mln usług (1,87 usługi na klienta).

W I kwartale liczba RGU w telewizji cyfrowej wzrosła do 868,2 tys., czyli o 19,9 tys. w porównaniu do stanu na koniec IV kwartału 2013 roku. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 17,6 tys., do poziomu 933,5 tys. (blisko 80% korzysta z szybkości 30 Mb/s i wyższej), a telefonii - o 5,2 tys. i wyniosła 527 tys. Na koniec I kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2,682 mln. Rośnie też odsetek klientów, wybierających potrójną usługę i wynosi już 32,8%. Liczba klientów telewizji analogowej stale spada, a na koniec I kwartału wyniosła 353,3 tys. W pierwszych trzech miesiącach roku z 16,5 tys. do 14,6 tys. spadła liczba korzystających z usług komórkowych.

Źródło tekstu: UPC

Tagi: upc
Komentarze
Zaloguj się
11. ~
0

2014-05-07 18:02:15

@4 no właśnie orangutan nie modernizuje tam gdzie jest konkurencja, przykładowo u mnie wszyscy operatorzy mają nowoczesną siec tylko neostrada to w porywach 2 mega

Odpowiedz

10. ~rough
0

2014-05-07 15:27:29

@8 - a gdzie widzisz sprzeczność między tym co ty napisałeś, a tym co jest napisane w artykule???

Odpowiedz

2014-05-07 14:27:04

Ja chyba czytam o innej firmie,bo...:"W pierwszym kwartale 2014 roku z usługi sieci UPC Polska korzystało 1,431 mln abonentów, co oznacza spadek o 5,6 tys. abonentów. Liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2,682 m;n. Rośnie też odsetek klientów, wybierających potrójną usługę i wynosi już 32,8 proc.UPC wciąż traci abonentów telewizji. Na koniec marca 2014 roku z telewizji UPC Polska korzystało ponad 1,221 mln abonentów, co w ujęciu kwartalnym oznacza spadek o 13,8 tys. abonentów. Z telewizji cyfrowej UPC korzysta już 868,2 tys. abonentów, co oznacza wzrost o19,9 tys. abonentów. Natomiast z telewizji analogowej korzysta 353 tys. abonentów (spadek o 33,7 tys. abonentów)"

Odpowiedz

6. ~rough
2

2014-05-07 13:00:57

@5 - jak działa taka strategia w zawyżaniu danych, panie inteligentny inaczej? zapewne osoba tak ślepo zapatrzona w siebie i przekonana o swojej wysokiej inteligencji, pracująca na jakże ambitnym i wymagającym profesorskiego intelektu stanowisku montera (albo może akwizytora w call center?) będzie w stanie to wytłumaczyć nam szaraczkom

Odpowiedz

5. ~maniiiek
-4

2014-05-07 12:02:21

te dane sa mocno zawyżone. jestem technikiem elektronikiem i wiem jak dziala taka strategia w zawyzaniu danych. moj przenikliwy umysł w lot takie rzeczy odgaduje. inni a z pewnościa mniej lotni zeby nie napisac tepi tu moga w to wierzyc . ja nie

Odpowiedz

4. ~
1

2014-05-07 11:46:14

@3 - bo modernizuje je tam, gdzie jest konkurencja z lepszą ofertą... Cała tajemnica.

Odpowiedz

3. ~Krzysiek87
2

2014-05-07 11:12:00

UPC cały czas rośnie w każdym segmencie,a Orange maleje.Przecież największy operator stacjonarny zmodernizował 1,2 mln linii a nie widać tego po wynikach.Ciekawe dlaczego?

Odpowiedz

2. WitekT
1

2014-05-07 10:31:35

ole: tych parametrów nie podaje samo UPC. To są wyniki dotyczące przyrostu bazy abonenckiej.

Odpowiedz

1. ~ole
0

2014-05-07 10:25:20

Co to za wyniki jak nie ma przychodów i marży?

Odpowiedz