DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 1Q2013

07.05.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3996

Ważne 0

3

Liberty Global, właściciel UPC Polska, opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 roku.

Liberty Global, właściciel UPC Polska, opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2013 roku.

Zgodnie z raportem, na koniec marca UPC Polska miało 1 466 100 klientów, którzy korzystali z 2 654 900 usług: 1 291 800 telewizji w tym 797 400 cyfrowej, 874 700 Internetu i 488 300 telefonii. Dzięki inwestycjom, rośnie zasięg dwukierunkowej sieci UPC, która objęła 2 544 400 gospodarstw domowych.

Pierwszy kwartał 2013 przyniósł szybszy przyrost usług niż analogiczny okres w 2012. Najbardziej dynamicznie rosnącą usługą była telewizja cyfrowa UPC, która zyskała 41 100 nowych klientów (vs. 29 700 w 1Q 2012). Usługa internetowa zyskała w tym okresie 20 100 nowych klientów (vs. 13 400 w 1Q 2012), a telefonia UPC 29 300 (vs. 22 400 w 1Q 2012). Wzrosty pierwszego kwartału wyniosły 90 500 sprzedanych usług cyfrowych.

Obecnie w zasięgu dwukierunkowej sieci UPC znajduje się 2 554 400 polskich gospodarstw domowych, które mogą korzystać z oferowanego na największą skalę w Polsce Internetu o prędkości 150 Mb/s. W pierwszym kwartale do portfolio usług dla firm dołączył Internet o prędkości do 180 Mb/s.

Źródło tekstu: Liberty Global

Tagi: upc
Komentarze
Zaloguj się
23. exvigo
0

2013-05-08 14:39:24

dokładnie, dzwoni się do działu utrzymania klienta od razu, zwykły konsultant z BOK nie da tego co z DUK, mówisz że chcesz coś z promocji Rewelacyjna Kombinacja Usług czy jak w danym czasie sie to nazywa (regulamin PDF idzie znaleźć na forach). Ja jestem zadowolony, mialem starą umowę z aster, ważną do końca sierpnia 2013, za tv basic +hd z nagrywarką i net 20mb płaciłem 119.99, bez problemu w lutym (czyli przed końcem umowy promocyjnej) zmigrowałem na usługi UPC, net 30mb + maxhd z nagrywarką + telefon 200 min do wszystkich, za 105 PLN! Jak tu nie być zadowolonym? Lepiej, za mniej. Idzie jeszcze cyfre plus 6 kanałów z opcją HD wyrwać do tego za 29 PLN

Odpowiedz

22. ~sucker killah
0

2013-05-07 16:54:56

@14 - po prostu mówisz że chcesz rozwiązać umowę i żeby przełączyli cię do odpowiedniego działu, ja w poprzedniej umowie płaciłem 185zł za 3 usługi: MAX TV z nagrywarką, telefon bez limitu na Polskę UE i USA i net 50Mbps, zaoferowali mi... to samo, za tyle samo :D koń by się uśmiał, ale znam "procedurę" mówię że w takim razie chcę zerwać umowę, słyszę że i tak nic więcej nikt mi nie da, ale zostaję przy swoim - zrywam umowę, przełączają mnie do działu utrzymania klienta czy coś takiego, gdzie otrzymałem to samo (tylko net szybszy - 60Mbps) za... 140zł :) Co prawda UPC zawsze dodaje nowe kanały jako ostatnia w Polsce, np. teraz czekam aż będzie TV Republika, która już w wielu kablówkach i platformach cyfrowych jest, ale poza tym to na prawdę nie narzekam, ani na jakość ani na cenę. A ty albo nie umiesz negocjować, albo jakiś jesteś łatwy do zbycia, mówisz że chcesz zerwać umowę i żeby cię przełączyła - negocjujesz w tylko dziale utrzymania klienta, bo na zwykłej infolinii nic więcej nie dostaniesz. Jeżeli faktycznie mieszkasz w miejscu gdzie nie ma konkurencji - być może trzeba zagrać ostrzej, jeśli tak - faktycznie wypowiadasz umowę (zawsze się możesz z tego wycofać) i czekasz na kontakt, jak nie ma - to sam dzwonisz na BOK... a jak się dajesz zbyć jak frajer, to miej pretensje do siebie.

Odpowiedz

21. ~NN
0

2013-05-07 15:25:11

@19 Umowę podpisywałem 1 lutego.

Odpowiedz

20. ~jędrek
0

2013-05-07 15:22:18

@3 Z ciebie taki znawca tematu jak ze mnie ksiądz... 60Mbps o każdej porze dnia i nocy można budzik zakręcić na max. Jedyny słuszny test prędkości to zapięcie się na ftp.atman.pl i jazda, budzik zamknięty na jednym wątku pobierania. Jak się sprawdza prędkość na jakiś durnych stronach z gatunku speedtest to nie dziwi nic, że taka kiszka :D

Odpowiedz

19. ~
0

2013-05-07 15:19:31

@18: Kiedy skorzystałeś z tej oferty?

Odpowiedz

18. ~NN
0

2013-05-07 15:18:01

Aktualnie posiadam UPC i jestem zachwycony. Ping mam na poziomie 3 (!) -9ms, prędkość 29,27 Mb/s przy zamówionych do 30 Mb/s. Dostałem ofertę z Działu Utrzymania Klienta (wcześniej miałem telewizję cyfrową przez 4 miesiące na czas nieokreślony): Internet do 30 Mb/s 35,36zł + telewizja cyfrowa Select Extra HD 39,64 zł. Umowa na 12 miesięcy. Niczego więcej nie potrzebuję :) Nigdzie u konkurencji nie dostanę lepszej oferty, nawet u lokalnego operatora.

Odpowiedz

17. ~kiki12
0

2013-05-07 15:01:09

jest dobry net, telewizja..niezbyt duzo awarii. Na prędkość internetu nie ma co narzekać. mam 60mb i nie posiadam problemów ze lezy. Teraz rozszerzają oferte programową jak nSport. tym bardziej dobrze ;) usługi i pakiety można sobie dobrać i skombinować.

Odpowiedz

16. ~Andii
0

2013-05-07 14:58:56

do 21 Czerwca można bezkarnie wypowiedzieć Umowę UPC w związku ze zmianą regulaminu...

Odpowiedz

15. ~
0

2013-05-07 14:09:55

@13 Ten modem Thompsona ma słabe Wifi. Sygnał jest dobry ale prędkość po Wifi idzie maks połowy tego co masz na kablu.

Odpowiedz

14. ~
0

2013-05-07 14:08:03

@ Jak bzdura? Dają zniżkę na usługi i z każdą umową płacę taniej. Ale człowiek z ulicy czyli nowi klient ma taniej niż stały klient. Już nie jedną rozmowę negocjowałem. Nawet groziłem zerwaniem umowy. Ale oni wiedzą, że nie mam Multimedii a Neostrady nie chce. Raz, że wyjdzie mi drożej a dwa....net na UPC jest lepszy jak w Neostradzie. W przypadku zerwania umowy i chęci podpisania nowej....muszę mieć przerwę 3 miesiące. Co do prędkości, jest w umowie DO. Miałem 30Mbit/s i nie miałem nigdy 30 tylko góra 27 ze stabilnym 25. Obecnie mam 60Mbit/s (nie wiem po co) ale mi dołożyli i jest znaczna różnica w działaniu i prędkości. Osiąga ok 57 ze spadkiem w godzinach 18-22 do 50. Ale normalne używanie to 6MB/s bez problemu gdzie powinno być (60/8=7,5). Maks jaki miałem to 6.9 obecnie mam maksa 6.7. Styka :) Jeżeli chodzi o usługi jest dobrze, ale jeżeli chodzi o traktowanie stałych klientów - już nie.

Odpowiedz

12. ~
0

2013-05-07 13:59:12

@10: Jakie dokładnie dostałeś usługi w tej cenie?

Odpowiedz

11. xperia
0

2013-05-07 13:49:38

@10 na jakiej podstawie można odstąpić od umowy?

Odpowiedz

10. ~spoli2003
0

2013-05-07 13:31:26

Do 21.06.2013 od umowy mozna odstapic bez ponoszenia kosztow. Zrobilem to wczoraj i od czerwca bede placil za neta 69 PLN zamiast 140 (w tym kabel).

Odpowiedz

9. ~KDT
1

2013-05-07 13:03:19

7@ Kazik, a na tej mini antence obejrzysz gratis np. Fox HD, albo Polsat Sport Extra? Nie obejrzysz, więc po co wychylasz się z uwagami nie w temacie? Nudzi ci się? ___ 1@ Dokładnie tak, jak mówi 2@ - wysłałem maila z pytaniem, co mają dla stałego klienta i natychmiast znalazła się oferta porównywalna z promocjami dla nowych ludzików.

Odpowiedz

8. ~klimass
0

2013-05-07 12:54:47

Tak, tyle użytkowników telefonii, a ciekawe czy chociaż 10% z tego korzysta. Mi wepchneli super oferte z telefonem obowiązkowym. Pytałem, czy można to samo taniej bez telefonu - nie można. Później okazało się, że przyszedł monter, pokazał umowę z regulaminem i oferta bez telefonu była 15zł tańsza. Koniec końców podpisałem, jak większość. I tak oferta była atrakcyjna, co nie zmienia faktu, że jestem liczony jako użytkownik telefonii, a karta leży w szufladzie i ani razu nie została użyta. No ale cóż, statystyki statystyki...

Odpowiedz