Wyniki TelForceOne w 2014 roku

Grupa TelForceOne, znana głównie z marki myPhone, ogłosiła wyniki finansowe za 2014 rok. Grupa zanotowała 290 mln zł przychodu, aż o 86,3% więcej niż w 2013 roku.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
13
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wyniki TelForceOne w 2014 roku

Grupa TelForceOne, znana głównie z marki myPhone, ogłosiła wyniki finansowe za 2014 rok. Grupa zanotowała 290 mln zł przychodu, aż o 86,3% więcej niż w 2013 roku.

TelForceOne zanotował 6,5 mln zł zysku netto, o 54% więcej niż w 2013 roku, 10,9 mln zysku operacyjnego (więcej o 10%) i EBIDATA na poziomie 13,2 mln zł (więcej o 15%). W 2014 roku sprzedanych zostało 1,3 mln telefonów marki myPhone, co również jest wzrostem w porównaniu z 1 mln sprzedanym w 2013 roku.

Jak zapowiada Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne:
W kolejnych kwartałach 2015 roku będziemy koncentrować się głównie na poprawie rentowności. Cel ten będziemy realizować w dużej mierze poprzez działania rynkowe i marketingowe mające skłaniać kluczowych odbiorców do większego udziału produktów premium naszych marek.

Dalsza część tekstu pod wideo