Wyniki TelForceOne po 1H2013
W pierwszym półroczu 2013 roku przychody ze sprzedaży Grupy TelForceOne wzrosły o 25,5% do 65,466 mln zł w stosunku do pierwsze połowy ubiegłego roku. Zysk netto wyniósł 1,395 mln zł, co dało wzrost o 188% rok-do-roku.

W pierwszym półroczu 2013 roku przychody ze sprzedaży Grupy TelForceOne wzrosły o 25,5% do 65,466 mln zł w stosunku do pierwsze połowy ubiegłego roku. Zysk netto wyniósł 1,395 mln zł, co dało wzrost o 188% rok-do-roku.
Spółka poinformowała, że w kategorii GSM nastąpił wzrost sprzedaży o 53% rok-do-roku.
W czerwcu TelForceOne podpisała umowę ramową ze spółką Selgros w zakresie sprzedaży akcesoriów GSM i innych towarów. Akcesoria dostarczane są już do sieci Kaufland, Netto oraz Polo Market. Spółka kontynuuje także współpracę z siecią Biedronka, w ramach której łączne obroty wyniosły 81 mln zł.
Rozwija się sieć detaliczna Teletorium. Na koniec drugiego kwartału sieć miała 119 punktów.
TelForceOne poinformowała także, że w I półroczu na rynek trafiło ponad 60 tys. telefonów myPhone i ponad 26 tys. tabletów myTab.