Wyniki Multimedia Polska po 4Q2013
Na koniec 2013 r. przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 2% do 699,2 mln zł. Zysk netto w tym okresie wzrósł o 44,2% do 70,7 mln zł.

Na koniec 2013 r. przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 2% do 699,2 mln zł. Zysk netto w tym okresie wzrósł o 44,2% do 70,7 mln zł.
Zarząd firmy zamierza zysk netto spółki za 2013 rok przeznaczyć na wypłatę dywidendy (z uwzględnieniem ograniczeń prawnych)
W całym 2013 r. blisko połowę tj. 49,6% stanowiły wpływy ze sprzedaży usług telewizyjnych i 30,4% ze sprzedaży Internetu. Strukturę przychodów uzupełniają usługi głosowe - 16,6% oraz pozostała sprzedaż - 3,4%.
31. grudnia 2013 r. Multimedia Polska świadczyła usługi dla 826 tys. abonentów, z których ok. 293 tys. osób korzystało z pakietów Double Play (dwie wybrane usługi), a ok. 127 tys. zamówiło pakiety Triple Play (wszystkie trzy główne usługi). Wszyscy łącznie korzystali z 1,536 mln usług (RGU):
- wideo - 751 tys. (spadek o 7,5 tys. rok-do-roku). W tym:
- telewizja analogowa - 350 tys.
- telewizja cyfrowa - 317,6 tys. (w tym IPTV - 15,7 tys., a DTV - 301,9 tys.
- programy premium - 83,3 tys.
- internetowych - 500,1 tys. (wzrost o 22,5 tys. rok-do-roku). W tym uwzględniono także 35 tys. usług mobilnego internetu MobilNet
- głosowych - 284,7 tys. (wzrost o 5,3 tys. rok-do-roku.).