DAJ CYNK

Wyniki easyCALL po 1Q2014

29.05.2014

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3653

Ważne 1

3

Przychody easyCALL w I kwartale wyniosły 3,45 mln zł wobec 2,89 mln zł w I kwartale 2013 roku. Zysk netto wyniósł 0,194 mln zł i był mniejszy niż przed rokiem ze względu na inwestycje zrealizowane przez spółkę.

Przychody easyCALL w I kwartale wyniosły 3,45 mln zł wobec 2,89 mln zł w I kwartale 2013 roku. Zysk netto wyniósł 0,194 mln zł i był mniejszy niż przed rokiem ze względu na inwestycje zrealizowane przez spółkę.

Jak wskazuje operator, lepsze wyniki to przede wszystkim efekt rosnącego zainteresowania małych i średnich firm telefonią IP, sztandarową usługą spółki. Na wyższe przychody miało wpływ także wprowadzenie wirtualnej centrali IP PBX, usługi umożliwiającej zarządzanie firmowymi połączeniami telefonicznymi z poziomu internetowej przeglądarki.

Z jednej strony migrują do naszej sieci klienci, którzy porzucają telefonię stacjonarną na rzecz telefonii IP. Chcą oni obniżyć rachunki, zależy im też na usługach dodatkowych, np. możliwości samodzielnego zarządzania połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi, nagrywania, kolejkowania połączeń, etc. Z drugiej strony coraz częściej obsługujemy też klientów, którzy nie mogą znaleźć dla siebie atrakcyjnej oferty u dużych operatorów. To przede wszystkim małe firmy, które z punktu widzenia dużego telekomu nie są klientem strategicznym, bo nie generują odpowiedniego poziomu przychodów. My na nich opieramy biznes i z myślą takich firmach projektujemy usługi. To rynek z dużym potencjałem wzrostu - mówi Piotr Mazurkiewicz, członek zarządu easyCall.pl

Operaot pracuje obecnie m.in. nad stworzeniem ogólnopolskiej sieci sprzedaży a także nad wdrożeniem nowych usług telekomunikacyjnych, m.in. IPTV. Efekty zrealizowanych inwestycji jeszcze w tym roku mają przełożyć się na sprzedaż i lepsze wyniki spółki.

W ubiegłym roku easyCall.pl wypracował 12,6 mln zł przychodu i 1,6 mln zł zysku netto.

Źródło tekstu: easyCall

Komentarze
Zaloguj się
9. ~
0

2014-06-01 14:11:26

Sirmark jest ponad "Operaot-a" :)

Odpowiedz

8. ~kor
0

2014-05-30 21:52:46

Witam,z Halonetu korzystam ja i moja rodzina od 3 lat. Nigdy się nie zawiodłem. Rzetelnie się wywiązują ze swoich obowiązków.Tak trzymać.

Odpowiedz

7. ~Miki
0

2014-05-30 21:11:51

Easycall ma fajne ceny na niektóre kierunki (np. zagraniczne komórki), ciekawą możliwość dzwonienia na kontakty skype, za to beznadzieją aplikację na Windows, ale już na androida o dziwo lepszą. Z usług firmy korzystałem i było OK, ale pozostałem przy Halonecie, którego testowałem równolegle. B. dobra obsługa w Halonet(z Easycall nie miałem przyjemność, więc się nie wypowiem). Halonet ma też bardziej rozbudowany panel obsługi konta z większą możliwością np. sposobów przekierowania. No i tańszy numer na rok, długa ważność środków.

Odpowiedz

2014-05-30 13:54:37

Kiedyś korzystałem z easyCall. Z tego okresu pamiętam: arogancką obsługę i serwis, przepadające środki na koncie (jak w komórkach). Dziś korzystam z Halonet. Jakość rozmów o niebo lepsza, miła, grzeczna i pomocna obsługa, nieprzepadające środki, promocje, np. jak ta ostatnia z okazji 13 urodzin.

Odpowiedz

5. ~Warkin
0

2014-05-30 10:43:48

Z usług easyCalla korzystam już od paru lat, nigdy nie miałem wiekszych problemów. Jak się nie umie ustawić to jest problem :) Ja mam dobre połączenie po tanich cenach - a dzwonie dużo i często i nigdy to nie było dla mnie uciążliwe.

Odpowiedz

4. ~olo
0

2014-05-30 01:42:23

Sirmark: popraw tego Operaot /''a hehe:)

Odpowiedz

3. ~Info
-1

2014-05-29 22:58:31

easyCall to najgorszy operator VoIP jakiego znam. Nie poleciłbym ich nawet największemu wrogowi. Kiepska jakość rozmów, nieuczciwi.

Odpowiedz

2. ~marcellove
-1

2014-05-29 22:40:25

"Operaot"-ze tak grzecznie zapytam,z jakiego jezyka to slowo?

Odpowiedz

1. ~wojtaszek
0

2014-05-29 22:23:09

halonet lepszy

Odpowiedz