Wiadomości
Światowy rynek tabletów w 4Q2014 wg IDC
W czwartym kwartale 2014 roku na świecie sprzedano mniej tabletów niż w analogicznym okresie 2013 roku. Liderem sprzedaży pozostaje Apple.
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

W czwartym kwartale 2014 roku na świecie sprzedano mniej tabletów niż w analogicznym okresie 2013 roku. Liderem sprzedaży pozostaje Apple.
W IV kwartale 2014 roku na świecie sprzedano 76,1 mln tabletów i urządzeń typu w 2 w 1, o 3,2% mniej niż w tym samym okresie 2013 roku. W całym 2014 roku sprzedaż tabletów wyniosła 229,6 mln sztuk, o 4,4% więcej niż w 2013 roku.
Liderem sprzedaży pozostaje Apple, które posiada 28% rynku. Drugi jest Samsung z wynikiem 14,5%.
Dalsza część tekstu pod wideo
Producent | 4Q2014 (mln sztuk) |
Udział (4Q2014) |
4Q2013 (mln sztuk) |
Udział (4Q2013) |
Zmiana roczna |
Apple | 21,4 | 28,1% | 26 | 33,1% | -17,8% |
Samsung | 11 | 14,5% | 13,5 | 17,2% | -18,4% |
Lenovo | 3,7 | 4,8% | 3,4 | 4,3% | 9,1% |
Asus | 3,0 | 4,0% | 4,0 | 5,1% | -24,9% |
Amazon.com | 1,7 | 2,3% | 5,8 | 7,4% | -69,9% |
Pozostali | 35,2 | 46,2% | 25,8 | 32,8% | 36,2% |
ARazem | 76,1 | 100% | 78,6 | 100% | -3,2% |
Pokaż więcej