Statystyki sieci Play podczas Open'er Festival 2016

Imprezy masowe, to wyzwanie dla operatorów. Ich zakończenie jest dobrą okazją do podsumowania osiągniętych podczas nich wyników.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
11
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Statystyki sieci Play podczas Open'er Festival 2016

Imprezy masowe, to wyzwanie dla operatorów. Ich zakończenie jest dobrą okazją do podsumowania osiągniętych podczas nich wyników.

Podczas zakończonego Open'er Festival 2016 sieć Play osiągnęła następujące wyniki:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • ponad 42 tys. zarejestrowanych, unikalnych użytkowników (najwięcej z nich jednocześnie podczas koncertu Red Hot Chilli Peppers),
  • przetransferowano ponad 5 TB danych,
  • z czego 4 TB danych zostało pobranych (trzy razy więcej niż rok wcześniej),
  • 88% transmisji danych odbyło się w technologii LTE.



Marki smartfonów w na Open'er Festival
Rok 2016 2013
Apple 32% 8%
Samsung 25% 31%
Sony 10% -
LG 9% -
HTC 7% 10%
Nokia - 20%
Sony Ericssson - 8%
Inni 17% 23%
Pokaż więcej