DAJ CYNK

Sony sprzedał 4 miliony Xperii w ostatnim kwartale

04.02.2018

Dodane przez: Isand

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3505

Ważne 4

1

Japońska firma ogłosiła swoje wyniki za trzeci kwartał roku podatkowego 2017. Niestety kolejny raz Sony zanotował spadek liczby sprzedanych Xperii. To nie przeszkadza jednak by przedsiębiorstwo zamierzało osiągnąć zysk.



Japońska firma ogłosiła swoje wyniki za trzeci kwartał roku podatkowego 2017. Niestety kolejny raz Sony zanotował spadek liczby sprzedanych Xperii. To nie przeszkadza jednak by przedsiębiorstwo zamierzało osiągnąć zysk.

W ostatnim kwartale Sony sprzedał 4 miliony Xperii. To oznacza, że firmie udało się sprzedać 13,7 miliona urządzeń podczas całego minionego roku kalendarzowego (2,9; 3,4; 3,4; 4). Prognozy Sony na koniec roku podatkowego (w Japonii kończącego się w marcu) są nieco bardziej optymistyczne: sprzedanych smartfonów ma być 300 tysięcy więcej. Należy jednak zaznaczyć, że w roku kalendarzowym 2016 Japończykom udało się sprzedać o 1,4 miliona więcej egzemplarzy niż w roku 2017.

Sony Mobile zamierza jednak odnotować zysk. Japończycy przewidują 710 miliardów jenów przychodu (ok. 22 mld złotych) oraz 5 miliardów jenów zysku (ok. 152 miliony złotych). Jak? Metodą ma być redukcja kosztów operacyjnych.

Źródło tekstu: xperiablog, wł

Tagi: Sony
Komentarze
Zaloguj się
5. ~Junior
-2

2018-02-05 09:58:47

Tylko i wyłącznie iphone . Reszta to szmelc

Odpowiedz

1

2018-02-05 07:53:58

3. Jakie telefony które miały bliżniacze podzespoły nie dostały aktualizacji a jakie dostały? Okres 2 letniego wsparcia w Sony dla flagowców nie jest od dzisiaj

Odpowiedz

3. tMati
0

2018-02-04 23:13:25

@1 Próbują naśladować Apple na każdym kroku licząc chyba na jakiś cud. Co chwila zmieniają strategię walki o rynek nie czekając na efekty. Masa średniaków, które nigdy nie dostały aktualizacji, pomimo że dostały je modele o niemal bliźniaczych podzespołach. Do tego walka użytkowników na forach Sony i FB o zmuszenie Sony do wypuszczenia pierwotnie obiecanych aktualizacji.Skończy się tym, że za rok odejdą znowu od obiecanego dwuletniego wsparcia lub je obejdą argumentując, że nowy Android wyszedł 2 lata i 2 dni po premierze danego telefonu.PS. Od czasów lolipopa wprowadzili obróbkę zdjęć (skin smoothing effect), która je praktycznie niszczy i pomimo olbrzymiej krytyki nie chcą tego do dziś wyłączyć.

Odpowiedz

2. ~Belzebuo
0

2018-02-04 22:48:38

Zgłosiłem xperię zz premium na reklamację z powodu zbyt cichego głośnika do rozmów. Po miesięcznej wizycie w serwisie głośnik naprawili ale wibracja zgrzytała. Po jakimś czasie przestał działać laserowy celownik do AF. Wywalczyłem za pośrednictwem UoKiK zwrot pieniędzy.

Odpowiedz

1. ~xxxx
0

2018-02-04 22:39:19

Sony pokazał jak traktuje klientów pokazując bardzo jak ma ich gdzieś z problemem w aparatach co powodowało zniekształcone zdjęcia. Modelach takich jak Xperia XZs Xperia XZ i Xperia XZ Premium. Na wielu portalach zagranicznych pojawiło się wiele niekorzystnych recenzji. Winą za taki stan rzeczy Sony oczywiście obwiniał konsumenta, by po pół roku przyznać się do błędu wypuszczając aktualizację, która rozwiązywała problem. Galaxy S7 miał tą samą przypadłość, z tym, że Samsung przyznał się do błędu i aktualizacja wyszła w niecały miesiąc.

Odpowiedz