Rośnie sprzedaż tabletów w Polsce
W Polsce w pierwszym kwartale sprzedano 375 tys. tabletów - wynika z danych IDC cytowanych przez serwis rpkom.pl. Rok wcześniej nabywców znalazło tylko 87 tys. sztuk.

W Polsce w pierwszym kwartale sprzedano 375 tys. tabletów - wynika z danych IDC cytowanych przez serwis rpkom.pl. Rok wcześniej nabywców znalazło tylko 87 tys. sztuk.
W całym 2012 roku sprzedaż wyniosła 880 tyś tabletów. Prognoza na 2013 roku zakłada, że sprzedanych zostanie nawet 1,8 mln sztuk.
Z danych IDC wynika, że liderem sprzedaży w pierwszym kwartale był u nas Samsung, który sprzedał ponad 100 tys. tabletów. Drugą pozycję zajął Apple, a na trzecim miejscu znalazła się Manta z wynikiem 100 tyś tabletów.
IDC zwraca uwagę, że tablety doganiają ilościowo laptopy, których w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku sprzedano 480 tys. sztuk.