Wiadomości
Polacy kupują mobilnie
Z raportu mShopper 2.0 wynika, że Polacy coraz chętnie używają urządzeń mobilnych do robienia zakupów.
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Z raportu mShopper 2.0 wynika, że Polacy coraz chętnie używają urządzeń mobilnych do robienia zakupów.
Polacy w ostatnich latach coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych. Obecnie już 75% Internautów posiada urządzenie mobilne. 40% z nas świadomie i aktywnie korzysta z mobilnych aplikacji oraz wykonujemy średnio 5 różnych czynności określonych jako smart.
Czynności smart wykonywane przez Polaków:
Dalsza część tekstu pod wideo
Czynność | Procent użytkowników |
---|---|
Internet | 64% |
SMS, MMS i komunikatory | 59% |
Mapy i nawigacja | 38% |
Zdjęcia i filmy | 51% |
Słuchanie muzyki | 50% |
Oglądanie filmów | 44% |
Aplikacje mobilne | 41% |
Czytanie e-booków | 40% |
Portale społecznościowe | 47% |
Gry | 35% |
Pokaż więcej
Polacy są coraz bardziej zbratani ze smartfonem, używają coraz aktywniej aplikacji, korzystają z coraz większej liczby aplikacji. To pochodna coraz szybszych sieci komórkowych i powiększającego się zasięgu LTE zapewniających coraz większy komfort użytkowania. Play - posiadający bazę najbardziej zaawansowanych użytkowników mobilnych - sprzedaje praktycznie wyłącznie smartfony z LTE. Pozostali operatorzy są niewiele w tyle. A wszyscy pełną parą inwestują w sieć 4G
Urządzenie | 2015 rok | 2016 rok |
---|---|---|
Laptop | 87% | 80% |
Tablet | 16% | 29% |
Smartfon | 23% | 43% |
Pokaż więcej
Czynność | 2015 rok | 2016 rok |
---|---|---|
Pomysł | 13% | 36% |
Porównanie ofert | 16% | 34% |
Decyzja | 10% | 33% |
Płatność | 10% | 35% |
Sprawdzenie statusu zakupów | 19% | 44% |
Opiinowanie | 12% | 35% |
Pokaż więcej
wypróbujesz zakupy mobilne jeszcze w 2016 roku?