DAJ CYNK

Multimedia Polska musi oddać abonament za dwa miesiące

01.03.2018

Dodane przez: Isand

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4080

Ważne 3

1

Multimedia Polska musi zwrócić abonament za dwa miesiące, część klientów otrzyma również inne korzyści. To skutki śledztwa rozpoczętego w grudniu 2016 roku.



Multimedia Polska musi zwrócić abonament za dwa miesiące, część klientów otrzyma również inne korzyści. To skutki śledztwa rozpoczętego w grudniu 2016 roku.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwrócił uwagę na rozmowy przeprowadzane przez konsultantów firmy. Informowali oni, że odstąpić od umowy można w terminie 10 dni, co jest okresem krótszym niż przewidzianym przez prawo. Firma nie wysyłała również klientom warunków umowy ani nie pozwalała na rezygnację z umowy w sytuacji korzystania z usług przedsiębiorstwa.

Multimedia Polska zobowiązała się do zmiany swoich działań oraz udzieleniu rekompensaty swoim klientom. Firma będzie musiała zwrócić abonament za dwa miesiące tym klientom, którym odmówiła odstąpienia od umowy. Tym, którzy odstąpili od umowy i musieli oddać wcześniej przyznany bonus - będzie musiała go zwrócić. Część klientów otrzyma również inne korzyści. Mowa tu o 50 darmowych minutach, 5 GB internetu lub dostępie do katalogu filmów.

Źródło tekstu: uokik

Komentarze
Zaloguj się
13. ~Michał
0

2018-03-07 08:19:17

Po zgłoszeniu na specjalny numer 244244266 okazuje się że muszę 2 miesiące czekać na decyzję. To jest dopiero kpina. Muszę dokładniej decyzję uokik przeczytać.

Odpowiedz

2018-03-04 07:59:17

Ostatnimi czasy Multimęndia przy podpisywaniu umowy telefonicznie wciska nikomu niepotrzebnego Emila (usługę ponoć dotyczącą internetu, ale zupełnie niepotrzebną do jego działania) za - uwaga! - jedyne 19,99 brutto/ miesięcznie! O fakcie klient dowiaduje się otrzymawszy pierwszą fakturę na nowych warunkach, bo podczas rozmowy telefonicznej naganiacze rzecz jasna ani słowa o tej kwocie nie bekną.

Odpowiedz

11. ~
0

2018-03-02 11:18:46

Konsultanci-bajeranci. Prawie w każdej tego typu firmie jest tak samo.

Odpowiedz

10. ~multimiedia złodzieje
-1

2018-03-02 09:21:37

Kolejna rzecz, która mi się nasunęła, osoby którym odmówiono odstąpienia, powinni zwrócić cala kasę za okres trwania umowy, a nie tylko za 2 miechy. Urzędy konsumentów w ogóle nie chronią. Okradliśmy klienta na i np. 50*24mies. ok, oddajcie mu 100pln, resztę weźcie sobie. To jest państwo prawa?

Odpowiedz

9. ~@5@8
1

2018-03-02 09:18:13

@5@8nie poczta polska tylko było powiedzieć paniusi, aby pokazała tobie ten przepis, który zresztą jest bezprawny. Jeżeli w regulaminie stoi, ze w każdej placówce Operatora można składać oświadczenia lub przepis równoważny, to klientka po prostu chciała zlać klienta, ponieważ ktoś straci premie za brak umowy. Cyrki się dzieją takie wszędzie.

Odpowiedz

8. ViNYL
0

2018-03-02 08:02:08

@5: A Pocztą Polską to już upadła? Ja cenię sobie bardziej czas i spokój niż 10zł wydane na list polecony za potwierdzeniem odbioru.

Odpowiedz

7. ~Franek_Kimono
0

2018-03-02 06:10:37

Eeeee tam oszuści. Nie czytasz umów to tak masz siwaql. No ale umiejętność czytania ze zrozumieniem zanika, bo przecież jedyne co czytamy to wpisy znajomych na FB lub krótkie notki prasowe o tym co się dzieje na świecie, a potem lament że nie wiedziałem kiedy kończy się umowa. Dramat .....:-)

Odpowiedz

6. ~Siwaql
0

2018-03-01 23:51:31

Podpisując umowę miałam telewizję i Internet w pakiecie i onie uslugi ruszyły jednocześnie. Po chyba dwóch latach okazało się, że jedna z usług kończy się wcześniej o miesiąc i żeby zrezygnować muszę je wypowiadać osobno. W zwiazku z tym za telewizję muszę płacić jeden miesiąc w cenie droższej, tzw. bez promocji. Tak samo było z rezygnacją z telefonu, który też początkowo był w tym tzw. pakiecie. To oszuści i tyle w temacie.

Odpowiedz

5. ~@Multimedia
1

2018-03-01 22:26:43

W dniu wczorajszym odmówiono mi przyjęcia wypowiedzenia umowy w salonie Multimedia Polska S.A. w Tarnowie, tłumacząc, iż posiadają rejonizację i wypowiedzenie, można złożyć tylko w salonie pod który się podlega świadczona usługa (Brzesko). Bareja tego nie przewidział ;)

Odpowiedz

3. ~Pel
2

2018-03-01 19:09:19

Najśmieszniejsze jest to jak klienci MM są o tym fakcie informowani (jestem ich klientem) . Podczas logowania do ebok wyskakuje "Ważna informacja dla Klientów, którzy w okresie od 25.12.2014 zawarli umowę lub zmienili umowę na odległość oraz którzy w okresie od 25.12.2014 do 01.01.2017 zawarli umowę o dostarczanie treści cyfrowych" i przycisk zamknij lub sprwadz. I tu zaczyna się cyrk , gdy klikniesz sprwadz odsyła cię na główną stronę gdzie nawalone jest pełno ofert i pośród całego tego *** BARDZO małe okienko z informacją ważna informacja ... dopiero wtedy możesz się o wszystkim dowiedzieć ...

Odpowiedz

2. ~
1

2018-03-01 17:14:12

"Firma nie wysyłała również klientom warunków umowy ani nie pozwalała na rezygnację z umowy w sytuacji korzystanie z usług przedsiębiorstwa." Koniec zdania może mi ktoś na wytłumaczyć

Odpowiedz

1. ~tkubon
-1

2018-03-01 16:44:42

50 darmowych minut mnie najbardziej przekonuje do tej sieci

Odpowiedz