DAJ CYNK

Liczba aktywnych reklamodawców na Facebooku przekroczyła 2 mln

24.02.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2127

Ważne 0

1

Facebook ogłosił, że liczba aktywnych reklamodawców na łamach serwisu przekroczyła 2 miliony - wzrost z poziomu 1,5 miliona zajął około pół roku

Facebook ogłosił, że liczba aktywnych reklamodawców na łamach serwisu przekroczyła 2 miliony - wzrost z poziomu 1,5 miliona zajął około pół roku, a próg 1 miliona został osiągnięty 1,5 roku temu. Facebook zaprezentował jednocześnie aplikację Ads Manager służącą do zarządzania przebiegiem kampanii reklamowych za pomocą urządzeń mobilnych.

W czasach, w których coraz częściej używamy Internetu i smartfonów do kontaktu z firmami, a obecność w sieci staje się kluczową kwestią, Facebook jest odpowiednim miejscem do komunikacji firm z klientami. Ponad 30 milionów małych i średnich przedsiębiorstw z całego świata aktywnie wykorzystuje strony na Facebooku - przede wszystkim dlatego, że są darmowe, łatwe w użyciu i dobrze działają na urządzeniach mobilnych.

Jako główne powody, dla których firmy wykorzystują Facebooka w celach reklamowych, serwis wskazuje prostotę korzystania z narzędzi marketingowych, mobilność i obsługę strony z poziomu urządzeń przenośnych oraz efektywność.

Przedsiębiorcy i marketerzy, podobnie jak wielu użytkowników, spędzają coraz mniej czasu przy komputerach i znacznie częściej korzystają z urządzeń mobilnych, dlatego możliwość zarządzania kampanią reklamową z poziomu smartfonu lub tabletu stała się dla nich realną potrzebą. Aby sprostać tym oczekiwaniom, latem ubiegłego roku Facebook uruchomił mobilną wersję strony Ads Manager, która jest obecnie używana przez ponad 800 000 reklamodawców miesięcznie. Dzisiaj Facebook zaprezentował mobilną aplikację Ads Manager, która umożliwia monitorowanie już istniejących i tworzenie zupełnie nowych kampanii reklamowych. Za jej pomocą użytkownik może:

  • Analizować skuteczność reklam,
  • Edytować istniejące reklamy,
  • Edytować budżet reklamowy i harmonogramy,
  • Odbierać powiadomienia,
  • Tworzyć reklamy.

Aplikacja Ads Manager jest dostępna na urządzenia z systemem iOS. Facebook pracuje nad wersją przeznaczoną na Androida.

Źródło tekstu: Facebook

Komentarze
Zaloguj się
1. ~LTE
0

2015-02-24 16:35:20

Kupował ktoś kampanie za CPC 0.01$ za klik warto coś to? By się subskrypcje SMS promowało jakie darmowe doładowania lub lokalizator.

Odpowiedz