DAJ CYNK

Komisja Etyki Reklamy: Orange wprowadza klientów w błąd

05.04.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 5963

Ważne 16

0

Komisja Etyki Reklamy uznała, że Orange wprowadza klientów w błąd informując o Internecie LTE bez limitów prędkości.

Komisja Etyki Reklamy uznała, że Orange wprowadza klientów w błąd informując o Internecie LTE bez limitów prędkości.

Do Rady Reklamy wpłynęła skarga o treści (pisownia oryginalna):
Orange na swojej stronie internetowej reklamuje internet LTE z pakietem danych 50 GB za 59,90 zł(bez urządzenia) z informacją, że po przekroczeniu tego pakietu, nie ma ograniczenia prędkości - tymczasem okazuje się, że w regulaminie jest zaszyta informacja iż prędkość ulega ograniczeniu do 1 Mb/s po wykorzystaniu transferu 100GB. Jest to perfidne wprowadzanie w błąd.

Zespół orzekający uznał, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy. Użyte w reklamie stwierdzenie Prędkość nielimitowanego LTE - Bez ograniczeń prędkości może sugerować odbiorcom brak jakichkolwiek ograniczeń i wprowadzać ich w błąd.

Orange ma 10 dni na odwołanie się od uchwały Komisji.

Źródło tekstu: Rada Reklamy

Komentarze
Zaloguj się