DAJ CYNK

HTC: konsumenci są uzależnieni od informacji

07.04.2014

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2963

Ważne 6

1

Z badania przeprowadzonego przez HTC na dziesięciu rynkach wskazuje, iż potrzeba ciągłego dostępu i konsumpcji krótkich informacji owocuje lepiej poinformowanym społeczeństwem, posiadającym szerszy punkt widzenia.

Z badania przeprowadzonego przez HTC na dziesięciu rynkach wskazuje, iż potrzeba ciągłego dostępu i konsumpcji krótkich informacji owocuje lepiej poinformowanym społeczeństwem, posiadającym szerszy punkt widzenia.

Według HTC wyniki te podważają przeświadczenie, że media społecznościowe ogłupiają. Ludzie potrzebują informacji:

  • 52% osób sprawdza informacje codziennie
  • Tuż po przebudzeniu sprawdzamy informacje - niemal połowa (42%) z 10 tys. badanych konsumentów przyznaje, że sprawdzają wiadomości w ciągu godziny od wstania z łóżka, a ponad jedna trzecia (38%) sprawdza informacje z ciągu godziny od pójścia do łóżka.
  • Jesteśmy uzależnieni od informacji - prawie dwie trzecie (63%) pytanych przyznaje potrzebę bycia pierwszymi poinformowanymi o informacjach ze świata.
  • Mamy je wszystkie - 65% pytanych przyznaje, że patrzy na wiadomości z szerszej perspektywy, ponieważ posiada szeroki dostęp do wielu źródeł informacji i opinii
  • Wiemy wszystko - 72% z nas, dzięki łatwiejszemu dostępowi do informacji, czuje się lepiej poinformowanych odnośnie tego co dzieje się na świecie

Wpływ łatwo dostępnych informacji doprowadził do zmniejszenia liczby udostępnień online - jedynie jedna na osiem osób (13%) udostępnia informacje poprzez media społecznościowe, a jednie 14% "lubi" informacje. W rzeczywistości o wiele częściej udostępniane są poprzez media społecznościowe wiadomości lokalne (30%), które uważa się za mniej dostępne niż informacje na temat zdrowia (9%) czy celebrytów (4%).

Dzięki konsumpcji treści, ludzie coraz rzadziej rozróżniają tradycyjną formę informacji od wpisu na portalu społecznościowym:
  • Historia ważniejsza od jej źródła - ponad połowa konsumentów (55%) bardziej interesuje się historią samą w sobie, niż źródłem jej pochodzenia.
  • Różnica pokoleń - 50% konsumentów powyżej 55 roku życia pozostaje lojalna tradycyjnej formie przekazywania informacji; w przypadku osób poniżej 25 roku życia grupa ta stanowi 34 %.
  • Informacje stają się społecznościowe - niemal połowa (45%) osób poniżej 25 roku życia rozróżnia informacje prasowe od wpisów na portalach społecznościowych.

Brak rozróżnienia źródła informacji, połączony z ciągłą potrzebą bycia poinformowanymi, już teraz wpływa na konsumpcję treści w przyszłości. Informacje będą musiały być jeszcze bardziej społecznościowe, dopasowane do indywidualnych zainteresowań i dostarczane wraz z innymi wiadomościami, takimi jak prognoza pogody, przypomnienia w kalendarzu czy uaktualnienia statusów. Potrzeba bieżącej informacji sprawi, że agregatory takie jak HTC BlinkFeed, aplikacja Facebook's Paper, The Huffington Post czy Upworthy, będą stawały się coraz bardziej popularne.

Źródło tekstu: HTC

Tagi: htc
Komentarze
Zaloguj się

2014-04-08 09:28:49

mam kilka, a oryginalną zaślepkę mam w civicu, znaczy miałem, bo ostatnio wsadziłem tam radio ze względu na zestaw głośnomówiący i audiobooki w drodze .... radia jako takiego nie słucham, nawet chyba antena nie podłączona

Odpowiedz

0

2014-04-08 00:31:33

@3 jakie masz auto? Producenci daja z klucza zawsze radio, nawet jakies badziewne. Pasujace do deski. Sam je wymontowales po kupnie auta i jezdzisz z kablami na wierzchu i dziura czy jak?

Odpowiedz

2014-04-07 16:19:20

Coraz więcej moich znajomych nie ogląda telewizji, mają co prawda telewizor w domu, ale podłączony jako monitor albo co najwyżej do dvb-t, podobnie jest u mnie. Nie oznacza to, że internet zastępuje nam tv. Mam dostęp do wifi w pracy i w domu, u znajomych, rodziny, w hotelach i to wystarczy aż za bardzo. Z premedytacją nie korzystam z pakietów danych (jedynie czasem, żeby sprawdzić adres, telefon, odjazd pociąg, godziny otwarcia, itd.). 0 ileż człowiek jest spokojniejszy, a nie te ciągłe bzdury. A radia w samochodzie nie mam od paru dobrych lat.

Odpowiedz

2. ~
0

2014-04-07 15:37:29

Czuję się lepiej poinformowany przez tą informację zawartą w tym portalu informacyjnym o profilu telekomunikacyjno - informacyjnym ...

Odpowiedz

1. ~belciu
0

2014-04-07 15:03:46

dajcie znaczek na fb Lubie to :)

Odpowiedz