DAJ CYNK

[Aktualizacja] Vectra zmienia zapisy w umowach i regulamin usług

03.07.2015

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 20163

Ważne 13

4

Vectra poinformowała, że uaktualnia dotychczas obowiązujące zapisy umów użytkowników, regulamin świadczenia usług oraz cennik. Zmiany będą obowiązywać od 1 sierpnia.

Vectra poinformowała, że uaktualnia dotychczas obowiązujące zapisy umów użytkowników, regulamin świadczenia usług oraz cennik. Zmiany będą obowiązywać od 1 sierpnia.

Przygotowany został dla użytkowników list przewodni, w którym opisane są wprowadzane zmiany. Operator informuje, ze zmiany wynikają w szczególności z zaleceń otrzymanych od UOKiK, mających na celu dostosowanie całości stosowanej przez Vectrę dokumentacji do obowiązujących obecnie przepisów prawa oraz obejmują zmiany niezależne do operatora, wdrażane przez nadawców programowych.
Od 1 sierpnia zmianie ulega także wykaz programów tv gwarantowanych i niegwarantowanych. Nie spowoduje to jednak braku dostępności programów, które są obecnie oferowane użytkownikom.

Użytkownik może nie zaakceptować wprowadzanych zmian, przysługuje mu wtedy prawo do wypowiedzenie umowy z Vectrą bez ponoszenia odszkodowania i zwrotu ulgi. Pisemne oświadczenie powinno zostać dostarczone do operatora do 1 sierpnia.

Zobacz: Vectra - list przewodni
Zobacz: regulamin główny Vectry
Zobacz: Vectra - cennik główny Dtv

[Aktualizacja 9.07.2015 11:20]

W pierwszej wersji wiadomości na podstawie otrzymanych informacji napisaliśmy, że "Wprowadzane zmiany nie powodują zmian opłat abonamentowych za posiadane usługi". Jak nam jednak uszczegóławia Vectra:
Dla większości Abonentów wprowadzane przez Vectrę zmiany dokumentacji nie skutkują zmianą wysokości abonamentu. Natomiast w pozostałych przypadkach zmiany cen są spowodowane koniecznością ujednolicenia i korekty i cennika, w celu dostosowania do obecnych realiów rynkowych w branży telekomunikacyjnej..

Tym sam załączony w wiadomości list przewodni nie trafi do wszystkich abonentów. Informacje na temat zmian są dostosowywane i mogą być wysyłane w różnej formie.

Źródło tekstu: wł

Tagi: vectra
Komentarze
Zaloguj się
48. ~
0

2015-11-02 20:25:39

Vectra jest awaryjna. Stwierdzono nie tylko na podstawie jednej lokalizacji :)

Odpowiedz

47. ~były klient
0

2015-11-02 20:21:29

Vectra to dziadowski dostawca usług. Przed zawarciem umowy zapoznajcie się z opiniami osób, które miały okazję być klientem i sprawdźcie jakie praktyki są codziennością tej firmy - wyroki UOKiK, aktualnie też toczy się postępowanie

Odpowiedz

46. ~daryia
0

2015-07-28 13:40:50

ostatnie dni na zerwanie umowy... :D ja teraz juz rezygnuje z tv i chce sam internet. gdzie najlepsza oferta?

Odpowiedz

45. Nicckk
0

2015-07-23 12:25:25

Nie wiem jak to mozliwe ze placicie tak malo za takie uslugi ? Moze to zalezy tez od lokalizacji ? Kolega widze ze mieszka w Warszawie wiec pewnie wybor operatorow duzy. U mnie w bloku jest zaledwie tylko dwoch. Vectra i Multimedia. Mozna tez coprawda Netie ale internet tylko 20 mb/s wiec jak widac nie sa wcale konkurencyjni. UPC ma byc ale dopiero od wrzesnia. Ja place duzo wiecej niz wy za podobne uslugi.

Odpowiedz

44. ~automacik1
0

2015-07-22 19:19:42

Ja wynegocjowałem umowę na 12 mcy telefon 50,net 50 i tv platynę + router wifi za free i multiroom za free za 50 zł

Odpowiedz

0

2015-07-16 10:41:59

W Vectra opłaca się brać umowy 24 m,bo co rok można z niej zrezygnować ,tzn wystarczy tylko wypowiedzenie, zrobiłem tak 2 razy , teraz dalej mam Vectre i płacie za 3 pełne usługi ,125 kanałów tv,net 150,tel nolimit 59,90 zł

Odpowiedz

42. ~deisy24
0

2015-07-13 09:29:09

@sylvia nooo pomysl nad tym bo maja spoko korzystne oferty :))

Odpowiedz

41. ~Pytam
0

2015-07-12 21:58:27

Podobno dzial utrzymania dzwoni tylko w przypadku wyslania wypowiedzenia.

Odpowiedz

40. ~RM
0

2015-07-12 20:54:19

Ja zadzwoniłem na infolinię Vectry z pytaniem o warunki wypowiedzenia. Powiedziałem, że myślę nad rozwiązaniem umowy i zapytałem czy będą w stanie zaproponować lepsze warunki. Zostałem połączony do Działu utrzymania. Nie wysyłałem wypowiedzenia.

Odpowiedz

39. ~Pytam
0

2015-07-12 12:30:19

Dzial utrzymania klienta kontaktuje sie dopiero po wyslaniu listem poleconym odstapienia od umowy ?

Odpowiedz

38. ~RM
0

2015-07-11 21:53:05

Wynegocjowałem z Działem Utrzymania TV Platynowy z PVR + internet 150 MB/s + Telefon Bez limitu za 115 zł

Odpowiedz

37. ~Pytam
0

2015-07-11 14:23:04

A jak wysle do nich listem odstapienie od umowy i poprostu je przyjma bez oddzwonienia ? Jest takie ryzyko ?

Odpowiedz

36. ~Okut
0

2015-07-11 12:09:24

@Pytam: Zawsze jak składasz wypowiedzenie to dzwoni najpierw bok z lepszą ofertą albo niższą ceną za to samo albo coś ekstra za nieco więcej. Jak się nie zgadzasz i dobrze negocjujesz to do akcji wkracza dział utrzymania klientów i wtedy jest szansa na jeszcze lepsze warunki. Ja nie wymagam miliona kanałów w tv i net 10-15 Mbps mi starcza więc celowalem w niższą cenę.

Odpowiedz

35. ~Pytam
0

2015-07-10 21:37:07

Czyta ktos jeszcze te komentarze i jest w stanie odpowiedziec na moje pytania ktore sa wyzej ?

Odpowiedz

34. ~sylvia
0

2015-07-10 10:33:04

no dobra to jaką oferte wziąc zamiast vectry? netia?

Odpowiedz