Podsumowanie zmian w Play24
Play podsumował zmiany, jakie w ostatnim czasie wprowadzone zostały w jego internetowym biurze obsługi klienta, Play24.
Play podsumował zmiany, jakie w ostatnim czasie wprowadzone zostały w jego internetowym biurze obsługi klienta, Play24.
W ostatnich tygodniach w Play24 zaszły następujące zmiany:
• Użytkownicy ofert na kartę i mix mogą w szybki i łatwy sposób doładować swoje konto oraz sprawdzić historię zasileń w zakładce Doładowania,
• Od teraz można swobodnie poruszać się po wszystkich zakładkach, a weryfikacja za pomocą hasła SMS odbędzie się przy próbie dokonania zmian,
• Hasła SMS będą wysłane na numer, na który nastąpiło zalogowanie na konto (wyjątek stanowi ustawiany przez użytkownika numer do haseł jednorazowych - może być spoza sieci Play),
• Łatwiej będzie można kontrolować swoje koszty dzięki nowej funkcjonalności Pokaż tylko połączenia poza abonamentem,
• Przywrócona została możliwość oceny serwisu Play24.
Zmianie uległa również aplikacja Play24 na Androida i iOS zaktualizowana do wersji 1.0:
• Od teraz można swobodnie przeglądać całą zawartość aplikacji Play24, bez względu na typ połączenia (Wi-Fi, Play),
• Weryfikacja uprawnień nastąpi dopiero przy próbie zmiany na koncie lub numerze (np. aktywacja pakietu),
• W przypadku połączenia przez sieć Play będzie ona automatyczna,
• Dla połączenia po Wi-Fi zostanie wysłany SMS z hasłem jednorazowym,
• Można również przeglądać dane oraz aktywować usługi na innych numerach niż ten w telefonie na którym używana jest aplikacja.
Oprócz tego Marcin Gruszka, rzecznik Play, poinformował, że jeszcze przed końcem 2012 roku jego sieć przygotuje niespodziankę dla użytkowników telefonów innych niż smartfony.