Podsumowanie zmian w Play24

Play podsumował zmiany, jakie w ostatnim czasie wprowadzone zostały w jego internetowym biurze obsługi klienta, Play24.

Redakcja Telepolis
13
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Podsumowanie zmian w Play24

Play podsumował zmiany, jakie w ostatnim czasie wprowadzone zostały w jego internetowym biurze obsługi klienta, Play24.

W ostatnich tygodniach w Play24 zaszły następujące zmiany:
Użytkownicy ofert na kartę i mix mogą w szybki i łatwy sposób doładować swoje konto oraz sprawdzić historię zasileń w zakładce Doładowania,
Od teraz można swobodnie poruszać się po wszystkich zakładkach, a weryfikacja za pomocą hasła SMS odbędzie się przy próbie dokonania zmian,
Hasła SMS będą wysłane na numer, na który nastąpiło zalogowanie na konto (wyjątek stanowi ustawiany przez użytkownika numer do haseł jednorazowych - może być spoza sieci Play),
Łatwiej będzie można kontrolować swoje koszty dzięki nowej funkcjonalności Pokaż tylko połączenia poza abonamentem,
Przywrócona została możliwość oceny serwisu Play24.

Zmianie uległa również aplikacja Play24 na Androida i iOS zaktualizowana do wersji 1.0:
Od teraz można swobodnie przeglądać całą zawartość aplikacji Play24, bez względu na typ połączenia (Wi-Fi, Play),
Weryfikacja uprawnień nastąpi dopiero przy próbie zmiany na koncie lub numerze (np. aktywacja pakietu),
W przypadku połączenia przez sieć Play będzie ona automatyczna,
Dla połączenia po Wi-Fi zostanie wysłany SMS z hasłem jednorazowym,
Można również przeglądać dane oraz aktywować usługi na innych numerach niż ten w telefonie na którym używana jest aplikacja.

Oprócz tego Marcin Gruszka, rzecznik Play, poinformował, że jeszcze przed końcem 2012 roku jego sieć przygotuje niespodziankę dla użytkowników telefonów innych niż smartfony.

Dalsza część tekstu pod wideo