Listopadowe wydatki telekomów na reklamę telewizyjną

TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w listopadzie, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Tym razem najwięcej wydał Polkomtel.

Redakcja Telepolis
10
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Listopadowe wydatki telekomów na reklamę telewizyjną

TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w listopadzie, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Tym razem najwięcej wydał Polkomtel.

Kwoty obejmują cennikowe wartości reklam bez uwzględnienia upustów. Największym reklamodawcą w listopadzie był Procter&Gamble, który wydał 43,3 mln zł.

Dalsza część tekstu pod wideo

Miejsce

Firma

XI.07

XI.06

3.

Polkomtel

32,2 mln zł

19,6 mln zł

4.

PTC

31 mln zł

19,2 mln zł

6.

TP

21,6 mln zł

15 mln zł

11.

P4

17,5 mln zł

-

12.

Centertel

16,9 mln zł

11,7 mln zł

Pokaż więcej