Wiadomości
Listopadowe wydatki telekomów na reklamę telewizyjną
TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w listopadzie, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Tym razem najwięcej wydał Polkomtel.
10
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w listopadzie, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Tym razem najwięcej wydał Polkomtel.
Kwoty obejmują cennikowe wartości reklam bez uwzględnienia upustów. Największym reklamodawcą w listopadzie był Procter&Gamble, który wydał 43,3 mln zł.
Dalsza część tekstu pod wideo
Miejsce |
Firma |
XI.07 |
XI.06 |
3. |
Polkomtel |
32,2 mln zł |
19,6 mln zł |
4. |
PTC |
31 mln zł |
19,2 mln zł |
6. |
TP |
21,6 mln zł |
15 mln zł |
11. |
P4 |
17,5 mln zł |
- |
12. |
Centertel |
16,9 mln zł |
11,7 mln zł |
Pokaż więcej