PTC prowadzi w wydatkach na reklamę telewizyjną

TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w październiku, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Widać wyraźny atak na telewizję ze strony PTC.

Redakcja Telepolis
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PTC prowadzi w wydatkach na reklamę telewizyjną

TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w październiku, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Widać wyraźny atak na telewizję ze strony PTC.

Kwoty obejmują cennikowe wartości reklam bez uwzględnienia upustów. Największym reklamodawcą w październiku tego, jak i zeszłego roku, był Unilever, wydając odpowiednio 33,5 mln zł i 40,7 mln zł.

Dalsza część tekstu pod wideo

Miejsce

Firma

X.07

X.06

2.

PTC

36 mln zł

21,3 mln zł

6.

Polkomtel

23,8 mln zł

27,7 mln zł

13.

Centertel

14 mln zł

9,1 mln zł

14.

TP

13,1 mln zł

9,6 mln zł

15.

P4

12,8 mln zł

-

Pokaż więcej