PTC prowadzi w wydatkach na reklamę telewizyjną
TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w październiku, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Widać wyraźny atak na telewizję ze strony PTC.
TNS OBOP zebrał dane dotyczące wydatków na reklamę telewizyjną poszczególnych reklamodawców w październiku, w tym - oczywiście - telekomów, które przeznaczają na to niemałe kwoty. Widać wyraźny atak na telewizję ze strony PTC.
Kwoty obejmują cennikowe wartości reklam bez uwzględnienia upustów. Największym reklamodawcą w październiku tego, jak i zeszłego roku, był Unilever, wydając odpowiednio 33,5 mln zł i 40,7 mln zł.
Miejsce |
Firma |
X.07 |
X.06 |
2. |
PTC |
36 mln zł |
21,3 mln zł |
6. |
Polkomtel |
23,8 mln zł |
27,7 mln zł |
13. |
Centertel |
14 mln zł |
9,1 mln zł |
14. |
TP |
13,1 mln zł |
9,6 mln zł |
15. |
P4 |
12,8 mln zł |
- |