Jabczyński: nie wszyscy mają i kupują smartfony
Wbrew pozorom, to nie iPhone, ani inny wypasiony Samsung, czy Sony Xperia znajdują najwięcej klientów. W kategorii open najwięcej sprzedaliśmy klasycznego Samsunga S5610 (ponad 98 tys. sztuk w I półroczu) - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Wbrew pozorom, to nie iPhone, ani inny wypasiony Samsung, czy Sony Xperia znajdują najwięcej klientów. W kategorii open najwięcej sprzedaliśmy klasycznego Samsunga S5610 (ponad 98 tys. sztuk w I półroczu) - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.
Kolejne miejsca zajęły Sony Xperia J, Samsung I9070 Galaxy S Advance, Nokia C2-05 i Nokia Lumia 510.
Myślę, że tym konkursem udało się obalić mit, że teraz "wszyscy kupują i mają smartfony". Owszem jest ich coraz więcej, ale klasyczny telefon trzyma się mocno - pisze Jabczyński.