Wiadomości
    
    Internet w telefonie służy nam przede wszystkim do przeglądania stron WWW
Przeglądanie stron WWW, odbieranie e-maili oraz korzystanie z social media - do tego używamy Internetu w telefonie według raportu UKE.
                            
                                        
                                        9
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
    
    
                                social media
            
                                        
                                75,5%
            
                                        
                                63,4%
            
                                        
                                30%
            
                                        
                                25%
            
                                        
                                Usługi bankowe stają się coraz bardziej popularne. 30 proc. Respondentów posiadających smartfon zadeklarowało, że korzysta z tego typu usług, ponad 25% przekonuje, że korzysta z płatności mobilnych. Co ciekawe, prawie 40% badanych stwierdza, że największą wartością jest komponent mobilności: usługi bankowe realizuje od kilku do kilkunastu razy w ciągu tygodnia. Około 30% deklaruje, że jest to kilka razy w miesiącu
            
                                        
                                To, z jakiego Internetu Polacy korzystają najczęściej, mobilnego czy stacjonarnego, to zagadnienie substytucyjności usług, które mierzymy już od kilku lat. W tym roku Polacy zadeklarowali po raz pierwszy, że usługa mobilna właściwie jest na równi wartościowa jak Internet stacjonarny
            
                                        
                                Na pytanie: czy byłby Pan/Pani skłonny/skłonna zrezygnować ze swojego standardowego modelu korzystania z Internetu na rzecz usług mobilnych albo stacjonarnych, około 60% zadeklarowało, że nie. Więc użytkownicy nie chcą nic zmieniać, są przyzwyczajeni do usług, z jakich korzystają i wybrany model jest dopasowany do ich potrzeb
            
                                        
                                smart home
            
                                        
                                przede wszystkim inteligentne telewizory i wszystko to, co związane z komunikacją elektroniczną, jak również różnego rodzaju usługi lokalizacyjne, geolokowanie i mapowanie swojej aktywności w cyklu tygodniowym
            
                                        
                                smart
            
                                        
                                smart city