Gwarancja najniższej ceny w Play przy zakupie urządzeń bez umowy oraz inne nowości
Od 21 września do 18 października bieżącego roku w sieci Play obowiązuje promocja, w ramach której operator zwróci klientowi różnicę w cenie urządzenia kupionego bez umowy, jeśli ten znajdzie niższą cenę na stronach WWW pozostałych operatorów z Wielkiej Czwórki lub wskazanych sieci handlowych.

Aby skorzystać z promocji, należy w sieci Play zakupić smartfon objęty promocją - dotyczy to tylko urządzeń dostępnych bez umowy. Jeśli w ciągu trzech dni roboczych klient znajdzie ten sam smartfon w niższej cenie, Play zwróci mu różnicę. Brane są tu tylko ceny standardowe w wolnej sprzedaży, bez umowy, na stronach internetowych następujących operatorów i sieci handlowych:
- Orange Polska,
- Polkomtel (Plus),
- T-Mobile Polska,
- Media Markt,
- Media Expert,
- RTV Euro AGD.
Na zgłoszenie klient ma 14 dni roboczych od dnia zakupu smartfonu w sieci Play. Można tego dokonać w sklepie Play, telefonicznie pod numerem 790500500 lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail pod adres [email protected].



Zobacz: regulamin promocji
W tym samym okresie, to jest od 21 września do 18 października wszystkie urządzenia z aktualnego Cennika urządzeń bez umowy objęte są Kredytem darmowym 10 rat 0%. Jednocześnie nadal obowiązuje Kredyt promocyjny 1% z liczbą rat wynoszącą od 3 do 36. W obu przypadkach kwota kredytu może wynieść od 100 zł do 16000 zł, natomiast minimalna wysokość raty to 15 zł.
Zmiany w cenniku urządzeń sieci Play
Od 21 września Play zmienia też ceny niektórych smartfonów i innych urządzeń, dostępnych w ofercie standardowej, a także w ofercie na życzenie i w ofercie o ograniczonej dostępności. W pierwszej grupie znalazła się między innymi Xperia XZ Premium.