[Aktualizacja] Ważne zmiany w Prawie Telekomunikacyjnym

Zawieranie umów elektronicznie, ograniczenia w usługach Premium, SMS-y z informacjami o alarmach pogodowych - to główne zmiany w Prawie Telekomunikacyjnym.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
36
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] Ważne zmiany w Prawie Telekomunikacyjnym
[Aktualizacja] Ważne zmiany w Prawie Telekomunikacyjnym














Aktualizacja


  • do dotychczasowych progów kwotowych wydatków na usługi Premium - 35, 100 i 200 zł zostanie dodany próg 0 zł (całkowita blokada usług Premium),
  • jeśli abonent nie określi maksymalnego progu na wydatki, to domyślnie zostanie on ustawiony na 35 zł, w przypadku jego przekroczenia, usług Premium zostaną automatycznie zablokowane do końca bieżącego okresu rozliczeniowego,
  • abonent będzie musiał wyrazić zgodę na świadczenie usług o podwyższonej płatności (tu nie wiadomo jeszcze jak dokładnie ma to wyglądać, teoretycznie teraz też taka akceptacja jest wymagana),
  • informacje o dostawcy usług mają być widoczne na rachunku telefonicznym, tak aby abonent wiedział gdzie może skierować reklamacje, a jeśli dojdzie do nadużyć lub niedopełnienie obowiązków, abonent nie będzie mógł zostać obciążony opłatami.